1-700-555-979

no-lazy

רועה הולנדי - Dutch Shepherd

כלבים גדולים,כלבי שמירה,קל לאילוף
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

רועה הולנדי

לכלב הקרוב יש משבר זהות הוא לא רועה גרמני וגם לא בלגי אבל כולם חושבים שהוא אחד משניהם למרות שהוא כלב הולנדי גאה. ככל הנראה כלבי הרועים הגרמני והבלגי הם אבותיו של רועה הולנדי - שלקח מכל רועה קצת, מה שהפך אותו לכלב עבודה בעל יכולות גבוהות במיוחד. כלבים אלו יעבדו בכל מזג אויר והם מפסיקים לעבוד רק כאשר הם מקבלים פקודה להפסיק, כלבים אלו יכולים למות כתוצאה ממכת חום ולכן צריך להשגיח עליהם ולא להעמיס עבודה בימים חמים.

רועה הולנדי - מקור הגזע והיסטוריה

רועה הולנדי הוא הכלב הלאומי של הולנד והוא הכלאה של מספר כלבי רועים, הוא מאוד דומה לרועה הבלגי אבל קצת יותר גדול ממנו.
כלבים אלה יודעים לגרום לעדר ללכת כקבוצה ובמקרה בו אחד הפרטים סוטה הצידה, מיד מגיע אחד הכלבים ומתקן אותו. הכלבים הגנו על העדר מפני זאבים ושועלים במהלך היום ובלילה שמרו על כל החווה.

האופי הטוב והאינטליגנציה הגבוהה הופכים את הרועה ההולנדי לכלב עבודה בין הטובים בעולם. כוחות ביטחון בעולם משתמשים בכלבים אלה למציאת סמים ואמצעי לחימה, תקיפה, גישוש ושמירה.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים גדולים >

כלבים קל לאילוף >

כלבים כלבי שמירה >

רועה הולנדי - נתונים ומאפיינים

כלבים אלה מזכירים במראה רועה בלגי והראש דומה יותר לרועה גרמני, אבל הפרווה המנומרת שמורה רק לרועה ההולנדי. מבנה הגוף גדול ומוצק, הראש גדול וכך גם האף והאוזניים והזנב ארוך ומרשים. ישנם שלושה סוגים של פרווה ארוכה, קצרה מקורזלת. הפרווה מנומרת ומורכבת מהצבעים שחור, חום ואפור.
משקל: 29-31 ק"ג
גובה: 55-63 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף רועה הולנדי

בחירה נכונה של כלבים לאילוף מתחילה עוד כשהגורים נמצאים עם האימא. קיימים מספר מבחנים שיכולים לבדוק את ערנותו של הכלב, האם הוא פחדן או דומיננטי וכמה הוא רוצה לשחק. כלבים שעוברים את המבחן בהצלחה ממשיכים באימונים לקראת האילוף שיתחיל בגיל שנה. במהלך זמן זה עלינו לחשוף את הגור לעולם שלנו, להכיר לו בכל יום צעצועים חדשים, בעלי חיים אחרים ובני אדם נוספים.
אילוף של רועה הולנדי הוא חוויה של פעם בחיים, כלבים אלה לומדים מהר את הפקודות החדשות ומספיק להם מספר חזרות מצומצם עד שהם לומדים פקודה חדשה.
לא כל אחד מתאים לעבוד עם רועה הולנדי, כלבים אלה אינטליגנטים להפליא והם לומדים מהר מאוד את הבעלים. אם הם ירגישו שהבעלים לא חזק מספיק הם ינצלו מטרה זו וירשו לעצמם לעשות דברים שהם יודעים שאסור להם.

טיפוח כלבים - רועה הולנדי

הטיפוח משתנה בין הסוגים השונים, אבל הברשה שלוש פעמים בשבוע תספיק לכל סוגי הפרווה.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב רועה הולנדי

רועה הולנדי יסבול מדיספלסיה באגן ובמפרקים, אבל מלבד לבעיה זו כלבים אלה בריאים ואת הווטרינר פוגשים רק בזמן החיסונים.

רועה הולנדי - אוכל, ציוד ומשחקים

הציוד הכלבני שלכם צריך להיות שונה מהציוד של כלבי בית, הרצועה והקולר צריכים להיות חזקים ולא להיקרע בזמן האימון. ציוד מקצועי יקר וצריך לשמור עליו לכן, לא להשאיר את הרצועה על הכלב לאחר הטיול ובטח שלא להשתמש בה כחבל קשירה לכלב.
אם הכלב שלכם הוא כלב עבודה צריך להתאים לו סוג מזון עתיר באנרגיה שמתאים לכלבים פעילים.

ציונים עבור כלב רועה הולנדי

גידול בדירה: 5 - רועה הולנדי חייב גינה גדולה.
ידידותי לילדים: 8 - תלוי בכלב לרוב יחס טוב לילדים.
מתאים לאילוף: 10 - כלב אינטליגנטי.
כלב שמירה: 10 - גדול, חזק ומרתיע זרים.
טיפול וטיפוח: 7 - משתנה בין הסוגים השונים.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 8

 



שאלות ותשובות

שלום , יש לי כלבה בת שנתיים וחצי מגיל אפס אצלי ונאמר לי שהוא קווקזית מעורבת בלגי.לפי תמונות בגוגל היא העתק של הולנדי.הבעיה שלי היא שהכלבה לא מקבלת ילדים בסביבת הבית/גינה .אם משתחררת עלולה לתקוף, אציין שגם את הבן שלו היא נשכה,נשיכה אמנם קלה באיזור הראש
ג.שלום
מקרה של תוקפנות כלפי בני אדם/ילדים הוא חמור ולא ניתן לפתור את הבעיה דרך ייעוץ אינטרנטי. חייבים לעבוד עם מאלף בשיעורים פרטיים בהקדם.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

שלום יש לי כלבה מסוג רועה הולנדי בת 7 חודשים שמתי לב שהיא מאוד מפחדת מכלבים שנובחים עליה מתחילה לברוח ואז זה גורם לכלבים אחרים לתקוף אותה היא ממש גדולה וחזקה ואני לא מבין את ההתנהגות שלה , הייתי רוצה לשנות זאת שלא תפחד הייתי שמח שתעזרו לי תודה
ר.בן זקן
קרוב לוודאי שהבעיה התחילה מחוסר חשיפה נכונה בשלב מוקדם יותר בחייה. החדשות הטובות הן שבגיל שבעה חודשים עוד אפשר לתקן את המצב. אתם צריכים ליזום מפגשים עם בעלי כלבים רגועים שיודעים להתעלם מכלבים אחרים ולא להתרגש. לאט לאט ובעזרת חיזוקים וחשיפה תוכלו להקל על הגורה ולגרום לה לפתח תקשורת כלבית נכונה יותר. כמו כן היות ומדובר בגזע נמרץ מאוד ממולץ להוציא לה מרץ לפני מפגשי הכרות בתחילת הדרך.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

שלום,לפני חודש בערך קניתי גור הולנדי והאוזנים שלו היו עומדות חזק ויציבות בשבוע האחרון אני שם לב שהאוזנים שלו קצת נפולות האם אפשר לעשות בקשר לזה משהו...תודה
י.לוי
מומלץ להגיע לבדיקת ווטרינר על מנת לבדוק האם יש סיבה רפואית לכך
מרכז וטרינרי רמת השרון וטרינר דורון נרי.

שלום, יש לי גורת רועה הולנדי בת 4 חודשים שגדלה בגינה, כל פעם שאחד מבני המשפחה יוצא לחצר הכלבה ממש משתוללת וקופצת ורוב הפעמים גם מנסה לנשוך אותנו, מה ניתן לעשות? זה משתנה עם הגיל?
ר.חזן
כלבים שגדלים בגינה לא מקבלים מספיק יחס וחינוך ולכן מתנהגים כך. הכלבה צריכה לבלות יותר זמן עם בני המשפחה, גם בתוך הבית ולצאת כל יום לארבעה טיולים לפחות הכוללים שני טיולים ארוכים עם ריצה ומפגש עם כלבים אחרים.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

האם הכלב טוב לילדים ו האם יש לו צבעים אחרים חוץ משחור
א.אוזן
כל כלב יכול להיות טוב לילדים אם מחנכים אותו ומאלפים אותו מגיל צעיר בצורה נכונה ומוודאים שהוא עובר חשיפה חיובית לילדים. הצבעים של הרועה ההולנדי הם או שחור או שחור עם קווים בהירים (דוגמת "צבוע").
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

לפני כשבוע קיבלתי כלבה מסוג רועה הולנדית בת כחמישה חודשים. בכל פעם שאני זז מלידה היא מתחילה לנבוח בקולי קולות כך ביום ובלילה. אציין כי אני ביתה השלישי. מה עליי לעשות על מנת לגרום לה להפסיק לנבוח בכל פעם שאני זז מליידה? תודה
ג.ב
קרוב לוודאי שיש מספר סיבות לזה שהכלבה עברה שלושה בתים בשלושה חודשים ולכן לא יהיה נכון לתת יעוץ בלי לראות את הכלבה ולשמוע יותר פרטים. מומלץ ליצור קשר עם מאלף באזורכם להתחלה של טיפול בבעיה.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

אני רוצה לאמץ רועה הולנדי בגיל 5 חודשים האם יש בעיה עם אילוף
אין שום בעיה כל עוד עובדים עם מאלף מקצועי
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.