1-700-555-979

no-lazy

טרייר טיבטי - Tibetan Terrier

כלבים קטנים,בעלי נשירת שיער/פרווה נמוכה,ידידותי לילדים,כלבי אזהרה,כלבים היפואלרגניים,מתאים לגידול בדירה
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

טרייר טיבטי

בטיבט הרחוקה יושבים אלפי שנים נזירים בודהיסטים, רוב המנזרים רחוקים מהכפרים וקשר עם בני אדם היה נדיר. מי שהחליף את בני האדם היו הכלבים, טרייר טיבטי היה מלווה את הנזירים כאשר היו יוצאים למסעות התבודדות בהרים.

הכלבים נהנו מיחס טוב ומקשר קבוע עם הבעלים ובתמורה הם העניקו למנזר שמחת חיים ובנוסף האמינו הבודהיסטים שלהחזיק כלב זה יש סגולות למזל טוב.
לא רק הנזירים הפשוטים מסתובבים עם כלב זה, לדלאי למה יש כלב כזה והוא מלווה אותו בכל המסעות בעולם.

טרייר טיבטי - מקור הגזע והיסטוריה

הכלב מגיע אלינו מטיבט, המקומיים קוראים לו הכלב הקדוש של טיבט והוא נפוץ מאוד במדינה. ההכרות הראשונה שלו לעולם הייתה ע"י קבוצות מטיילים שראו כלב שדומה מאוד לטרייר שיש להם בבית. בגלל הקשר החזק בין מזל טוב לבין הכלבים, טיבטי לעולם לא ימכור את הכלב שלו כי אף אחד לא רוצה למכור את המזל שלו. הדרך היחידה להשיג כלב הוא לקבל אותו במתנה מחבר או מקרוב משפחה.
המערב גילה את הכלבים לאחר שדוקטור אנגלי הציל חיים של טיבטי וקיבל כלבים במתנה.
ישנה מחלוקת בין החוקרים לגבי העובדה שכלב זה נמצא במשפחת כלבי הלוויה. החוקרים שחושבים אחרת היו מכניסים כלב זה לקבוצה של כלבי חוות.
לטרייר טיבטי יש המון תכונות שעושות אותו לכלב טוב, לכן יש לו חלק בהתפתחות הגזעים השיצו הלאסה אפסו והספנייל הטיבטי.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים קטנים >

כלבים מתאים לדירה >

כלבים היפואלרגניים >

כלבים כלבי אזהרה >

כלבים בעלי נשירה נמוכה >

כלבים ידידותים לילדים >

טרייר טיבטי - נתונים ומאפיינים

הראש של טרייר טיבטי לא גדול ביחס לגופו, מבנה הגוף רחב מעט והזנב קצר ומלא בפרווה. ישנם כמה סוגי פרוות, חלק נעימות למגע והחלק אחר מרגיש כמו צמר, כל הפרוות ארוכות ומגיעות בצבעים שונים ומגוונים.
משקל: 8-14 ק"ג
גובה: 35-41 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף טרייר טיבטי

כלבי טרייר הם כלבי עבודה, אבל טרייר טיבטי הוא גם כלב לוויה והוא קשור מאוד לבני אדם מה שעושה אותו כלב טוב לאילוף. למרות שהוא כלב טוב הוא לא מתאים לכל אחד, כלבים אלה חכמים במיוחד וטעויות באילוף גם הקטנות שבהן עלולה להרוס ימים ארוכים של אימונים. טרייר טיבטי קשור מאוד לנוהג שלו ואסור להשאיר אותו לבד למשך הרבה זמן. אם אתם יכולים לקחת אותו לעבודה מה טוב אם לא מומלץ לקחת עוד כלב שיהווה חברה לטרייר שלכם בזמן שאתם בעבודה.

טיפוח כלבים - טרייר טיבטי

המראה של הכלב תלוי רק בכם, אפשר להגיע לתוצאות מאוד יפות עם טרייר טיבטי. ההגעה לתחרויות דורשת טיפוח שבועי של הפרווה ע"י ספר כלבים. אם אתם לא רוצים להשתתף בתחרויות, כל שעליכם לעשות הוא להבריש פעמיים בשבוע ותספורת לכלבים פעמיים בשנה.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב טרייר טיבטי

כלבים אלה נחשבים לאחד הגזעים העתיקים בעולם ואחרי כל כך הרבה שנים של אבולוציה, כלבים אלה סה"כ בריאים למעט מקרים נדירים של דיספלסיה ובעיות עיניים.

טרייר טיבטי - אוכל, ציוד ומשחקים

לכל כלב יש את המשחק המועדף עליו, בשביל לגלות את זה תצטרכו להגיע לחנות הכלבים או לקחת מחבר כמה צעצועים ולראות למה הכלב שלכם מתחבר.
טרייר טיבטי יאכל את רוב מזונות הכלבים ללא בעיות מיוחדות או אלרגיות, לכלבים אלה יש נטייה להשמנה לכן הקפידו על כמות אוכל מדודה.

ציונים עבור כלב טרייר טיבטי

גידול בדירה: 9 - קשור לבית.
ידידותי לילדים: 10 - סבלן ועדין.
מתאים לאילוף: 8 - למי שמכיר אילוף.
כלב שמירה: 8 - יתריע נביחות על זר.
טיפול וטיפוח: 9 - הברשה פעמיים בשבוע.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 9

 



שאלות ותשובות

עד איזה גיל של הגורים כלבות מניקות?
א.לשצ׳ובר
הגורים יונקים עד גיל 5-6 שבועות בערך. אך חשוב מאוד, לא להפריד אותם מהאם ומהאחים שלהם לפני שהגיעו לגיל 8-9 שבועות.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

הוא מתאים לגידול בגינה
ע.כהן
אם ברצונכם בכלב שיהיה חברותי ונינוח וידע כיצד ללכת נכון עם רצועה ויסתדר עם כלבים ובעלי חיים אחרים אז גידול בגינה הוא לא מתאים. כלב שגדל בגינה מבלי להכנס כלל לבית ומבלי לקבל טיולים בחוץ כל יום נוטה לפתח בעיות התנהגות רבות.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

שלום רב, לפני שבוע נולדה בתי הבכורה והכנסנו אותה הביתה עם כלבתנו האהובה, אך יש כמה דברים שיש לשנות, נביחות בתוך הבית, קפיצה על המיטה.חוץ מזה הכלבה נהדרת וממושמעת איך הייתם ממליצים לנו להתמודד עם הסיטואציה החדשה? בברכה ישי
י.מולד
צרו קשר עם מאלף באזור מגוריכם ויפה שעה קדום
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

כמה כושר יש לו לטיולי מיטיבי לכת? יש איפיון כלשהו בקשר לנסיעות ארוכות ברכב?
ר.רהב
לרב הכלבים אין בעיות מיוחדות עם נסיעה ברכב אבל כל מקרה לגופו. לא אמורה להיות בעיה מיוחדת עם טיולים ארוכים כל עוד הדבר נעשה בהדרגה, לא בשעות חמות וכמובן שתמיד צריך לוודא שישנם מספיק מים לכלב.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.