1-700-555-979

no-lazy

סקאי טרייר - Skye Terrier

כלבים קטנים,ידידותי לילדים,כלבי אזהרה,מתאים לגידול בדירה,קל לאילוף
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

סקאי טרייר

ספינה ספרדית עלתה על שרטון סמוך לחופי סקאי ועל סיפונה היו צוות ימאים ספרדי ואיתם כלבי המלטז שלהם. הניצולים ירדו לסירות ההצלה ולא וויתרו על הכלבים שלהם, המקומיים שהצילו את הספרדים ראו את הכלבים וקיבלו כמה מהם כמתנה.
סקאי טרייר הוא כלב חביב עם הופעה מיוחדת ואלגנטית, כלבים אלה מתאימים למשפחה עם ילדים או לזוג מבוגרים והם לא צריכים גינה או חצר גדולה.

סקאי טרייר - מקור הגזע והיסטוריה

סקאי טרייר מגיע אלינו מסקוטלנד והוא אחד הטריירים העתיקים ביותר. לגבי מקורו יש מחלוקת, כשחלק מהחוקרים חושבים שהוא הגיע מכלבי המלטז מספרד. עדויות של חוקרים שחיו עשרות שנים לפני התאונה הספינה דיווחו על כלבי סקאי טרייר ולדעתם מקורו הוא בכלבי טרייר עתיקים מאזור שוודיה.
תפקידם של כלבים אלה היה לעזור בציד – מספר כלבים היו משוחררים בטבע והם היו נכנסים למאורות של בעלי חיים וגורמים להם לצאת לכיוון הציד.

הפופולאריות של סקאי טרייר הגיעה לשיאה כאשר ויקטוריה מלכת אנגליה אימצה כמה כלבים.
סקאי טרייר הוכר כגזע רק בשנת 1993 והיום הגזע נתון בסכנה קיומית, רק 30 גורים דווחו להתאחדות הכלבים באנגליה והערכות מספרות על כך שאם לא ינקטו צעדים הגזע יעלם תוך 40 שנה.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים קטנים >

כלבים מתאים לדירה >

כלבים כלבי אזהרה >

כלבים קל לאילוף >

כלבים ידידותים לילדים >

סקאי טרייר - נתונים ומאפיינים

סקאי טרייר הוא כלב עם הופעה אצילית, מבנה גופו ארוך ונמוך, רגליו קצרות וזנבו קצר. הפרווה ארוכה וכפולה בעלת מגע של צמר וצבעה לבן שחור או אפור.
משקל: 11-18 ק"ג
גובה: 22-30 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף סקאי טרייר

לפני שאתם מביאים כלב עליכם להבין את העיקרון הבסיסי ביותר באילוף. כלבים עובדים על פי אסוציאציות(הקשר) הם יודעים לקשר בין התנהגות טובה בה מקבלים צ'ופר לבין התנהגות רעה בה הם מקבלים תיקון. תהליך הקישור עובד רק בזמן המקרה, כלבים לא יכולים להבין שאתם צועקים עליהם אם הם אכלו מהפח לפני 10 דקות. כלבי סקאי טרייר עושים את ההקשר מאוד מהר ולכן הם לומדים פקודות חדשות במהירות רבה. מעבר לפקודות הבסיסיות אתם יכולים להמשיך לאילוף מקצועי.

טיפוח כלבים - סקאי טרייר

סקאי טרייר הוא בעל פרווה ארוכה וצריך להבריש אותה לפחות שלוש פעמים בשבוע. בעלי כלבים מסוג זה נדרשים לקחת את הכלב לספר כלבים פעם בחודשיים לתספורת - בכדי להקל על הטיפוח היומי.
פעם בשבוע יש לגזור את הפרווה מסביב לאוזניים ולעיניים, על מנת למנוע מחלות זיהומיות.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב סקאי טרייר

בסך הכול לכלבים אלה אין מחלות גנטיות והם בעלי תוחלת חיים ארוכה, אבל המבנה שלהם עלול לגרום להם למחלה שקוראים לה סקאי צולע. רגליו של הסקאי קצרות ועומס רב בגיל צעיר מידי עלול לגרום לו לצליעה ולכאבים בהמשך החיים.

סקאי טרייר - אוכל, ציוד ומשחקים

סקאי טרייר הוא כלב קטן והא צריך צעצועים קטנים אותם הוא יכול לנשוך. בחנויות הכלבים יש מגוון רב של צעצועים בכל הגדלים, אפשר להגיע עם הכלב ובעל החנות יתאים לכם צעצועים. אם הכלב שלכם מושך בטיולים אפשר להחליף את הקולר ברתמת גב, כך העומס מהצוואר ירד.
כלבים אלה אוכלים בהנאה את כל מזונות הכלבים, רק חשוב לשמור איתם על שעות האכלה קבועות וכמות מדודה.

ציונים עבור כלב סקאי טרייר

גידול בדירה: 10 - מתאים לגידול גם בדירה קטנה.
ידידותי לילדים: 10 - מתאים לכל הגילאים.
מתאים לאילוף: 8 - אוהב לעבוד.
כלב שמירה: 9 - יתריע על גורמים זרים.
טיפול וטיפוח: 8 - אין משימות מיוחדות.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 9