1-700-555-979

no-lazy

סכיפרקה - Schipperke

כלבים קטנים,ידידותי לילדים,כלבי אזהרה,מתאים לגידול בדירה,קל לאילוף
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

סכיפרקה

סכיפרקה הוא הכלב עם השם הכי מוזר בעולם הכלבים, המידע לגבי כלבים אלה לא ברור ותמיד יש דעה שניה לגבי כל נושא שקשור לגזע. לגבי רוב הכלבים אנחנו יכולים לקבוע בוודאות מהיכן הם הגיעו ואיזה כלבים השתתפו בהכלאה שלהם ועוד. מה שכן ברור הוא האופי הנהדר של סכיפרקה, שמתאים למשפחה ובעיקר לילדים.

סכיפרקה - מקור הגזע והיסטוריה

סכיפרקה מגיע אלינו מבלגיה והוא הכלאה של כלבי שפיץ טרייר וכלבים נוספים. שמו של הכלב מגיע מפלמית והפירוש כלב ספינות, הוא גם זכה לכינוי הסקיפר הקטן. כלבים אלה היו צדים עכברים וחולדות בבטן הספינות ולכן זכו לכינוי.

סכיפרקה הגיע לאנגליה עם חוברת בצרפתית שמסבירה על תפקידיו, וכנראה שהמתרגם לא היה טוב מספיק והוא תרגם סכיפרקה ככלב רועים. המתרגם טעה הרבה בגלל שחשב שלכלבי סכיפרקה יש דמיון לרועה הבלגי השחור.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים קטנים >

כלבים מתאים לדירה >

כלבים כלבי אזהרה >

כלבים קל לאילוף >

כלבים ידידותים לילדים >

סכיפרקה - נתונים ומאפיינים

אחד הכינויים שקיבלו כלבי סכיפרקה הוא שד קטן שחור, כלבים אלה קטנים ושחורים לגמרי. מבנה גופם מרובע וקצר, ראשם קטן והאוזניים קצרות ועומדות. הפרווה ארוכה וכפולה וצבעה שחור. ישנם גם סכיפרקה עם פרווה חומה אבל זה רק במקרים נדירים.
משקל:5-8 ק"ג
גובה: 21-33 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף סכיפרקה

אם תבחרו לגדל סכיפרקה תקבלו כלב אינטליגנטי שאוהב לעבוד רק בגלל שהבעלים ביקש.
כלבים אלה קולטים פקודה תוך 10-20 חזרות ולדוגמא אם תלמדו את הכלב – את הפקודה "שב" - בפעם ה-15 הכלב כבר יבין את ההקשר בין המילה שב ולבין הישיבה.
כלבים אלה לא אוהבים להישאר לבד בבית והם עלולים לסבול מחרדת נטישה, לכן אם אתם מתכוונים להביא כלב ולצאת כל יום לעבודה אולי כדאי שתחשבו על גזע אחר.
למרת הגודל שלו הוא כלב שמירה לא רע בכלל הוא לא יתנפל על השודד, אבל הוא יתריע עליו ע"י נביחות.

סכיפרקה עלול לפתח בעיית התנהגות שקוראים לה "תסמונת הכלב הקטן" – כלבים קטנים בעיקר נוטים לחשוב שהם המנהיגים של הבית. התנהגות זו יכולה לגרור אגרסיביות, עקשנות ועוד התנהגויות רעות. אתם כבעלי הכלבים חייבים להראות לכלב שאתם מנהיגי הלהקה כבר מגיל צעיר.

טיפוח כלבים - סכיפרקה

סכיפרקה הוא כלב עם פרווה כפולה, ארוכה ונעימה למגע, אבל לא צריך להבריש אותה בכל יום ומספיק פעם בשבוע. במהלך השנה, הפרווה הפנימית נושארת כמה פעמים, אם כי זה נפוץ יותר אצל נקבות. בשביל לעזור לפרווה לנשור ולהתחדש, צריך לעשות לכלב מקלחות חמות.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב סכיפרקה

לכלבים אלו אין בעיות או מחלות גנטיות - כל עוד תשמרו על פעילות גופנית, כמות אוכל קבועה והרבה משחקים. סכיפרקה רגיש מאוד למצב המחיה שלו והזנחה קלה עלולה לגרום לבעיות בריאות קשות.

סכיפרקה - אוכל, ציוד ומשחקים

כל צעצוע שהכלב שלכם אוהב יציל לכם משהו בבית שאתם אוהבים. כלבים שמשעמם להם מחפשים דרכים להעסיק את עצמם ואחת הדרכים היא לעיסה. כל עוד הכלב שלכם יודע שיש לו צעצועים הוא ייגש אליהם וישחק בהם, אם אין לו צעצועים הוא ייגש לנעליים, העכבר של המחשב או הארנק שלכם.
לכלבים אלה יש נטייה להשמנה, לא להאכיל אותם יותר מדי ובמקרה של השמנה אפשר לקנות לכלב אוכל דיאטטי.

ציונים עבור כלב סכיפרקה

גידול בדירה: 10 - כל עוד מוציא מרץ בחוץ.
ידידותי לילדים: 10 - השומר האישי שלהם.
מתאים לאילוף: 10 - כלב חכם שכיף לעבוד אתו.
כלב שמירה: 9 - מתריע על גורמים זרים.
טיפול וטיפוח: 8 - הברשה פעמיים בשבוע.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 9.5