1-700-555-979

no-lazy

כלב מקסיקני קרח - Mexican Hairless dog

כלבים קטנים,בעלי נשירת שיער/פרווה נמוכה,ידידותי לילדים,מתאים לגידול בדירה,קל לאילוף
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

כלב מקסיקני קרח

כלבים מגיעים בשלל צבעים גדלים וצורות, לחלקם מראה מוזר וחלקם נראים כמו בני אדם. בסופו של דבר כל הכלבים דומים זה לזה כשאחד ההבדלים העיקריים בין הגזעים השונים הוא: פרווה ארוכה או קצרה, מקורזלת או חלקה. לכלב המקסיקני מראה באמת שונה שלא רואים כל יום, כלב מקסיקני קרח בעל המראה הכי מוזר בעולם הכלבים. כלבים אלה חסרי פרווה, רק בראש יש שרידים של פרווה. המראה הביזרי של הכלב קנה לו מעמד כאייקון דתי ובמקרים מסוימים הועלה כקורבן לרצות את האלים.

כלב מקסיקני קרח - מקור הגזע והיסטוריה

כלב מקסיקני קרח הוא גזע הכלבים הרשמי של מקסיקו, גזע כלבים זה מלווה את בני המאיה והאצטקים כבר למעלה מ-3000 שנה. בחפירות ארכיאולוגיות נמצאו מטבעות וחרסים עם דמות הכלב. המקומיים קוראים לו הכלב העירום. לכלב מקסיקני קרח שם נוסף ,נסו להגות אותו - Xoloitzcuintli או Xolos בקיצור. הקרחת היא כנראה מוטציה שקרתה במהלך השנים, השינוי שרד ושגשג תודות לחום וללחות ששולטים במקסיקו.

המקומיים האמינו שלכלבים אלה יש כוח ריפוי והדרך לקבל סגולות אלו היא לאכול את הכלב, במאה ה-16 נחשבו כלבים אלה למעדן ורבים גידלו כלבים אלה למאכל.

ביומנו של קולומבוס הוא מזכיר את הכלבים הקרחים שראה ביבשת החדשה, לאחר שנה הגיעו הכלבים הראשונים לאירופה.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים קטנים >

כלבים מתאים לדירה >

כלבים בעלי נשירה נמוכה >

כלבים קל לאילוף >

כלבים ידידותים לילדים >

כלב מקסיקני קרח - נתונים ומאפיינים

כלב מקסיקני קרח הוא כלב ללא פרווה הוא מזכיר במראה כלבי פרעה, המקום היחיד בו יש לו פרווה הוא בראש ולפעמים מעט פרווה בזנב. מבנה הגוף מרובע ושרירי, רגליו ארוכות וחזקות וזנבו ארוך.
גזע זה מגיע בשלושה גדלים: רגיל, קטן וננסי.
משקל: 4-20 ק"ג
גובה:23-76 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף כלב מקסיקני קרח

כלב מקסיקני קרח הוא כלב שאוהב את הבעלים, אבל הוא עלול לקבל רק אחד מבני המשפחה ומהשאר להתעלם. בשביל למנוע מצב זה על כל המשפחה לקחת חלק בחיי הכלב.
כלב מקסיקני קרח הוא כלב חכם שכיף לאלף אותו, מהר מאוד הוא לומד את הבעלים ואת חוקי הבית. כלב כמו מקסיקני קרח מתאים גם למתחילים וכמעט כל אחד יכול לאלף אותו. מאלפים רבים צוחקים ומספרים שכלב מקסיקני קרח מלמד את המאלף שלו איך לבצע נכון את הפקודה.

טיפוח כלבים - כלב מקסיקני קרח

רוב המחלות מתרחשות כאשר ישנה הזנחה או מנגד טיפול יתר. כלב מקסיקני קרח צריך מקלחת פעמיים בחודש ועדיף להשתמש בשמפו של תינוקות בגלל העור העדין.
במקרים של ריח רע או גירוי בעור אפשר למרוח משחת קמומיל, היא תרגיע את העור ותעניק לו ריח נהדר. בימים חמים צריך למרוח מקדם הגנה על עורו של הכלב ולהשתדל לא להוציא אותו בשעות שבהן הקרינה חזקה.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב מקסיקני קרח

כלב מקסיקני קרח בן 3000 שנה והאבולוציה דאגה לשמור רק על הכלבים החזקים, לכן לכלבים אלו אין כמעט מחלות. כלבים אלו רגילים למזג אויר חם, בחורף חייבים לדאוג להם לפינה חמה ונעימה ואפשר להוסיף 20% לכמות האוכל כשקר מאוד.

כלב מקסיקני קרח - אוכל, ציוד ומשחקים

לכלבים אלה אנרגיה רבה והם חייבים לפרוק אותה, חשוב לקנות המון צעצועים מכל הסוגים ולפזר בבית. אפשר גם לשמור חלק בארון ומדי פעם להחליף צעצוע ולגוון לכלב. אין שום אלרגיה או רגישות לסוגי המזון השונים.

ציונים עבור כלב מקסיקני קרח

גידול בדירה: 8 - אוהב לישון עם הבעלים.
ידידותי לילדים: 10 - עדין ואוהב לשחק עם ילדים.
מתאים לאילוף: 9 - חכם ואוהב לקבל פקודות.
כלב שמירה: 8 - מתריע על זרים.
טיפול וטיפוח: 5 - למרות שאין פרווה יש המון עבודה.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 8

 



שאלות ותשובות

יש לי כלב מקסיקני קירח ואני רוצה להתחיל איתו את תהליך האילוף עכשיו אני לא יודע מאיפה להתחיל ואיך אשמח להתייעץ...
ד.זפט
התחלה טובה תהיה ליצור קשר עם מאלף באזור מגוריך.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.