1-700-555-979

no-lazy

פוינטר גרמני - German Shorthaired Pointer

כלבים גדולים,ידידותי לילדים,כלבי אזהרה,קל לאילוף
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

פוינטר גרמני

פוינטר גרמני הוא כלב ציד חכם במיוחד, הוא לא נכנס למאבקים עם החיות אותם הוא צד. במהלך הציד משוחררים הכלבים ביער וברגע שהם עלו על משהו הם קופאים במקום מרימים רגל אחת והגוף מצביע לכיוון הטרף. לאר מכן שהצייד מגיע, הם היו מפנים את השטח והציד היה מסיים את העבודה.

פוינטר גרמני הורבע עם כלבי ציד נוספים והם רכשו גם את יכולת ההבאה. הכלבים ידעו לחכות לירי ואחריו לקול הנפילה של החיה הפצועה. מיד לאחר מכן הכלבים רצו למקום והחזירו את החיה לציד.

פוינטר גרמני - מקור הגזע והיסטוריה

פוינטר גרמני עלה כצורך של ציידים בגרמניה שרצו כלב בעל יכולת הצבעה אבל יותר טוב מאחיו האנגלי. כלבי פוינטר גרמני הוכלאו עם פוינטר ספרדי ועם כלבי ציפורים וכנראה עוד כלבים נוספים שלא תועדו. התוצאה הייתה כל כך טובה שהשתפרה פלאים - כלבים אלה חזקים ומהירים יותר מהפוינטר האנגלי.
לאחר כמה עשרות שנים פותח תת גזע והפוינטר עם שיער קצר הורבע עם כלבים נוספים עד שהגיע לעולם פוינטר עם שיער צמר.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים גדולים >

כלבים כלבי אזהרה >

כלבים קל לאילוף >

כלבים ידידותים לילדים >

פוינטר גרמני - נתונים ומאפיינים

פוינטר גרמני מתחלק לשני תתי גזעים כלבים – הראשון עם פרווה מלאה שנראית כמו צמר והצבעים שלה הם שחור, כסף ולבן. והסוג השני - כלבים עם פרווה קצרה שמגיעה בצבעים שחור, לבן וחום, לשני הסוגים אותו מבנה גוף ואותן תכונות אופי.
מבנה גוף שרירי, רגלים קצרות, אוזניים ארוכות וזנב קצר שפונה כלפי מעלה.
משקל: 20-32 ק"ג
גובה: 53-64 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף פוינטר גרמני

פוינטר גרמני הוא כלב עם המון אנרגיה, הוא לא יכול להיות סגור הרבה זמן בבית. כלבים אלה זקוקים לכמות נדיבה של טיולים ופעילות גופנית והם מתאימים לאנשים שאוהבים טיולים, ריצות ואופניים.
ההכלאות הרבות הפכו את הכלב לבעל יכולות רבות – פוינטר גרמני יודע לצוד, להביא את הציד וגם לשמור על הציד ועל ביתו.
למרת שהם כלבי עבודה מצוינים, הם לא יצליחו לעבוד אם יגורו בכלבייה, כלבים אלה חייבים בית חם עם משפחה מיוחדת.
כלבים אלה לא מסתדרים עם חיות בית והם צריכים לעבור משמעת קפדנית לפני שאתם מכניסים כלב או חיה נוספת לבית.

טיפוח כלבים - פוינטר גרמני

פוינטר גרמני בעל פרווה ארוכה שצריך להבריש בכל יום, בקיץ אפשר לקחת את הכלב למספרת הכלבים. פוינטר גרמני הוא גזע בעל פרווה קצרה ולכן מספיק להבריש פעם עד פעמיים בשבוע.
כלבים אלה אוהבים מאוד מים אבל אסור להגזים - מקלחת פעם בשבועיים עד חודש היא הכמות הרצויה.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב פוינטר גרמני

כלבים אלה עלולים לסבול מדיספלסיה של האגן והמפרקים, אפילפסיה וסרטן במקרים נדירים. הפוינטר הקצר עלול לסבול מקור ובחורף צריך לדאוג לו לפינה מוגבהת ויבשה וגם לדאוג לחימום.

פוינטר גרמני - אוכל, ציוד ומשחקים

כלבי פוינטר גרמני מוגדרים כבעלי אנרגיה גבוהה וצריך לעזור להם לפרוק אותה. טיולים וספורט הם דרך אחת, אבל הדרך השנייה מהנה יותר והיא משחקים.
פוינטר גרמני הוא כלב ציד וכלב הבאה ולכן אפשר לשחק אתו בכל משחק. מריצה אחרי כדור ועד משחקי ציד בו אתם מחביאים לו משחק והוא צריך למצוא אותו עם האף.
מזון לכלבים מאיכות בינונית ומעלה יהיה טוב עבור הכלב שלכם, אם אתם עובדים עם הכלב ברמה יומית מומלץ לעבור לאוכל לכלבי עבודה.

ציונים עבור כלב פוינטר גרמני

גידול בדירה: 5 - עדיף בית עם גינה.
ידידותי לילדים: 9 - רגוע בסביבת ילדים.
מתאים לאילוף: 9 - מולטי דוג.
כלב שמירה: 9 - יתריע על זרים.
טיפול וטיפוח: 8

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 8

 



שאלות ותשובות

שלום רב! קיבלתי גורה (בת 3 חודשים) פוינטר וויסלה מעורבת. היא לומדת במהירות והייתי רוצה לקבל טיפים לאילוף גורים מסוג זה כדי לממש את מירב הפוטנציאל שבה. תודה
מ.
לא ניתן לתת טיפים לכלבה מבלי לראות ולהכיר אותה באופן אישי. את הטיפים הכלליים ניתן למצוא במאמרים באתר.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

יש לי גורה של פוינטר גרמני קצוץ שיער בת 3 חודשים. היא מתרוממת לכוון שולחן האוכל. כיצד אני מלמד אותה שהיא לא משתתפת עימנו בארוחות ואף פעם היא לא מרימה את ראשה אל שולחן האוכל?
ע.ידגר
באילוף חשוב להיות ראלי. פוינטרים עובדים עם האף כל הזמן ולצפות מגורה בת שלושה חודשים שלא תרחרח ותתעניין בהולך סביבה (גם על השולחן) זה לא ממש מציאותי. לימוד הפקודה "למקום" יפתור את בעיית ההשתתפות בארוחות.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

שלום . מה אני צריך לעשות כדי שכל הפעם שאני אומר פקודה הכלבה תבצע ולא רק מתי שבא לה?
נ.חסון
לאילוף ברמה גבוה רצוי ליצור קשר עם מאלף
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

האוזניים נפולות בדרך כלל יש אפשרות להרים אותם או שזה קורה לבד?
&.דדון‬‎
לפוינטרים יש אוזניים שמוטות ולא זקופות!
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

יש לי גור פוינטר בן שלושה חודשים כיצד אני אוכל לדעת עם הוא גזעי ? כשהביאו לנו אותו הוא לא הגיע עם תעודות אבל אולי יש דרך לבדוק ?
א..
כלב גזעי הוא רק כלב ששני הוריו בעלי תעודות מוכרות על ידי ההתאחדות הכלבנית בישראל או מדינה אחרת.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

שלום, יש לי פויינטר גרמני כבן שנתיים וחצי וויסלה בן 9 (שמתנהג כמו כלב בן שנתיים ופעיל באותה רמה אם לא יותר). כתבתם בפירוט על הפוינטרים כי כלב פעיל מומלץ להעביר אותו לאוכל של כלבי עבודה. הכלבים שלי שניהם מטיילים בין שעה וחצי ל4 שעות ביום, כאשר בחורף הם רצים פחות או יותר 5 קילומטר פעמיים בשבוע ובקיץ הם רצים 5 קילומטר כל יום. שאלתי היא, מהי ההגדרה לכלב פעיל והאם הכלבים שלי עונים על ההגדרה? תודה רבה ויום נעים. גלית.
ג.גפשטיין
ההגדרה לכלב פעיל משתנה מגזע לגזע ותלויה פכמות ועצימות הפעילות. כל עוד הכלב שומר על משקל ובריאות תקינים אין ממש צורך לעבור למזון מיוחד. השיקול למעבר למזון עשיר יותר בחלבון ושומן הינה ירידה במשקל. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם וטרינר בקשר לשינוי המזון.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

יש לי כלב מטופל כמעט כל יום אני מריץ אותו עם רכב בשטח חקלאי ומדי פעם הוא רודף אחרי שועלים האם יכול להיות שאם שועל ינשך אותו הוא יכל להדביק אותו במכלות כגון כלבת
ב.לביא
ברור! ברמת העיקרון חיסון כלבת נדרש כל שנה אבל לאחר מקרה נשיכה רוב הוטרינרים ימליצו לתת זריקה נוספת ולהשאיר את הכלב תחת השגחה.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

הפויינטר שלי בן 3.5 חודשים. בינקותו קיבל תמ״ל מבקבוק ולדעתי זו הסיבה שהוא אובססיבי על המוצצים של בני בן השנתיים וחצי הוא מוצא כל הזדמנות לגנוב לו מוצץ ולפנצ׳ר אותו , הוא הרס כבר יותר מעשרה מוצצים... ניסינו לתרגל איתו שלא ייגע במוצצים בעזרת מלכודות של מוצצים מפוזרים משיכה ברצועה כשמתקרב למוצץ ופרס על התעלמות ממנו . והוא למד בצ׳יק בתוך התרגיל אבל כשאנחנו לא שמים לב חוטף את המוצצים אפילו מהפה של הילד (ששומר על קור רוח) או מהמיטה שלו כשהוא ישן יש לכם רעיון איך גומלים גור ממוצץ?
ד.
מוצצים הם הגורם מספר 1 לחסימות מעיים אצל כלבים! הסיבה הנה (קרוב לוודאי) ריח המוצץ והמרקם שלו. מומלץ ליצור קשר במהרה עם מאלף מאזור מגוריכם כדי לטפל בבעיה בצורה מקצועית ומהירה.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

שלום רב אני משמשת כאומנה לכלב פוינטר גרמני שהוצא מכפר בו עבר הזנחה הרעבה . כאשר הכלב רואה אוכל , אוכל הוא תוקף כשמתקרבים אליו האם מצב זה בר שיקום הכלב בן פחות משנה גיל מדוייק לא ידוע, והאם שהות בגינה ושלוש יציאות לטיול בשכונה מספיקות לכלב כזה או שזה סבל בשבילו?
ט.משה
הכלב זקוק להתאוששות ובניית קשר ואמון. נושא הרכושנות למזון עלול להפוך לבעייתי בהמשך, אבל אין אפשרות לתת פתרון לבעיה בשלט רחוק והנושא מחייב התערבות של מאלף. לגבי הפעילות הגופנית ברגע שהכלב יחזור לאיתנו הוא ישמח ויזדקק לכמה שיותר פעילות גופנית ואתגרים שכליים.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

שלום, מהו האוכל המומלץ ? ומהי הכמות היומית הנדרשת? ברשותי 2 כלבים גזעיים. אחד בן שנתיים מסוג פוינטר השני בן שנה מסוג וימרינר
ס.
הכלב זקוק להתאוששות ובניית קשר ואמון. נושא הרכושנות למזון עלול להפוך לבעייתי בהמשך, אבל אין אפשרות לתת פתרון לבעיה בשלט רחוק והנושא מחייב התערבות של מאלף. לגבי הפעילות הגופנית ברגע שהכלב יחזור לאיתנו הוא ישמח ויזדקק לכמה שיותר פעילות גופנית ואתגרים שכליים.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.