1-700-555-979

no-lazy

מסטיף אנגלי - English Mastiff

כלבים ענקיים,ידידותי לילדים,כלבי שמירה
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

מסטיף אנגלי

ברגע שבני האדם החלו לגור במושבות, הם התחילו לצבור רכוש והיה צריך מישהו שישמור עליו. חיילים ושומרים יכולים לעזור, אבל רק בטווח הראיה המצומצם ובלילה קשה מאוד לשומרים לאתר גנבים. מסטיף אנגלי שווה לארבעה שומרים, הוא יכול לאתר זרים ממרחק רב והוא יכול לשמור על שטח עצום.
כלבים אלה לא תוקפים מיד הם ינבחו על הגנב הרבה לפני, קשה לפספס את הנביחות של המסטיף האנגלי. גנב שלא יחזור על עקבותיו וימשיך להתקדם לטריטוריה של הכלב עלול לאבד את חייו.

מסטיף אנגלי - מקור הגזע והיסטוריה

מסטיף אנגלי הוא צאצא של כלבי זירות, כלבים אלה הובאו ע"י הרומאים לאנגליה במאה השישית לפני הספירה. כלבים אלה הורבעו עם מספר גזעים מקומיים על מנת ליצור כלב קרבות חזק במיוחד. במהלך השנים איבדו כלבים רבים את חייהם בזירה - עד שנת 1835, אז עברו חוקי צער בעלי חיים באנגליה. הגזע כמעט נעלם בגלל איסור הקרבות, קצת לפני כניסת החוקים הועברו כמה כלבים לארצות הברית ובזכות כך לא נעלם הגזע.
בארצות הברית הוסב תפקידם לכלבי שמירה ולא סתם הם נכנסו לעשרת כלבי השמירה הטובים בעולם.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים ענקיים >

כלבים ידידותים לילדים >

כלבים כלבי שמירה >

מסטיף אנגלי - נתונים ומאפיינים

כלבים אלה גדולים וחזקים במיוחד, מבנה הגוף מרובע והראש שחור ומרובע, הרגלים ארוכות וחזקות והזנב ארוך. הפרווה קצרה ומגיעה בצבעים שחור לבן חום.
משקל:68-110 ק"ג
גובה:65-80 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף מסטיף אנגלי

במהלך הכנת הכלב לקרבות ולשמירה נזנח נושא האינטליגנציה, מסטיף אנגלי הוא כלב שקשה מאוד לעבוד אתו. עבודה עם מסטיף אנגלי מחייבת בעלים עם המון סבלנות, לכלבים אלו קשה ללמוד פקודות חדשות ונדרשות כ—80 חזרות עד שהכלב לומד את הפקודה.
למרת הגודל העצום שלו כלבים אלו עדינים ורגישים בעיקר עם ילדים ולאחר אילוף בסיסי עם מאלף מקצועי הם יהיו כלבי בית מושלמים.
כלבים אלו עלולים להיות אגרסיביים כלפי כלבים אחרים, חתולים בכלל לא באים בחשבון. אם ברצונכם להכניס כלב נוסף עדיף שהוא יהיה מהמין השני.
אם אתם מכניסים אורחים לביתכם והם קיבלו את האישור שלכם המסטיף לא יתייחס אליהם כסכנה. אם חבר נכנס ללא דפיקה על הדלת הוא עלול להינשך, לכן דאגו לנעול את הבית וכך תמנעו מקרים מצערים.

טיפוח כלבים - מסטיף אנגלי

לכלבי מסטיף אנגלי פרווה קצרה, הברשה פעמיים בשבוע תספיק, ההברשה היא גם דרך טובה לחיזוק הקשר בינכם לבין הכלב.
ציפורניים בדרך כלל נשחקות בטיולים או בחצר, במקרה בו צריך לגזוז ציפורניים, לא אתם עושים את זה. בציפורן של הכלב ישנם כלי דם ורק הווטרינר או העוזר שלו יודעים לגזוז את הציפורן מבלי לפגוע בכלי הדם.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב מסטיף אנגלי

כלבים גדולים עלולים לסבול מדיספלסיה של האגן והמפרקים, בעיות לב אלרגיות ובעיות בעיכול. חשוב מאוד להקפיד על חלוקת המזון ל- 2-3 מנות ביום ולא את כל הכמות בבת אחת.

מסטיף אנגלי - אוכל, ציוד ומשחקים

משחקים שמתאימים לכלבי מסטיף אנגלי חייבים להיות חזקים ולעמוד בנשיכה חזקה ועוצמתית.
מסטיף אנגלי ייהנה מתקיפת אובייקט עם חליפה מלאה או תקיפה עם זמם. מסטיף אנגלי נוטה להשמנה, אסור לפנק אותו מהבמבה שלכם והוא צריך לאכול רק את האוכל שלו.
על גב שקי האוכל ישנה טבלה עם משקל הכלב והכמות שהוא צריך לקבל ביום.

ציונים עבור כלב מסטיף אנגלי

גידול בדירה: 3 - גינה גדולה.
ידידותי לילדים: 10 - אוהב לשחק.
מתאים לאילוף: 2 - רק הגנה ושמירה.
כלב שמירה: 10 - אין גנבים כשיש מסטיף אנגלי.
טיפול וטיפוח: 8 - הברשה פעמיים בשבוע.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 6.5

 



שאלות ותשובות

איך אפשר לשמור על משקל תקין אצל כלבי מסטיף אנגלי?
ר.חטואל
המסטיף האנגלי הוא חלק מקבוצה של גזעי ענק שנוצרו במקור להיות כלבי מלחמה מרשימים. הדרך הטובה ביותר לשמור על משקל תקין אצל כלבים אלו היא שילוב של האכלה נכונה ובכמויות נכונות והמנעות ממזון של אנשים בשילוב עם פעילות גופנית ארוכה. מומלץ לא להריץ מאסטיפים אלה ללכת איתם הליכות ארוכות כאשר ישנם תיקים מיוחדים שמאפשרים לתת לכלב לסחוב משקל וכך להוציא יותר אנרגיה.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.