1-700-555-979

no-lazy

קאנה קורסו - Cane Corso

כלבים ענקיים,ידידותי לילדים,כלבי שמירה,קל לאילוף
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

קאנה קורסו

קאנה קורסו החל את דרכו ככלב מלחמה, הוא הסתער ללא פחד על לוחמי האויב ולא פעם נפצע ונהרג בקרב. הכלבים נבחרו עוד שהיו גורים ומגיל צעיר היו מאמנים את הכלבים לא לפחד ועוזרים להם לפתח ביטחון עצמי גבוה. לכלבים היו מגוון תפקידים גם בשגרה , הם סחבו עגלות, תפקדו ככלבי שמירה ועזרו לשמור על המורל של הלוחמים.
לאחר השחרור מהצבא, קאנה קורסו החל עבודה מועדפת בחקלאות, אבטחה ושאר התפקידים של לוחמים משוחררים.

קאנה קורסו - מקור הגזע והיסטוריה

קאנה קורסו נולד באיטליה לפני 2000 שנה ומאז לא השתנה הרבה. בהתחלה היה כלב מלחמה ששירת את הלגיונות הרומיים. לאחר מכן שימש ככלב ציד לחיות באיטליה, כמו דובים וחזירי בר. הוא גם שימש ככלב שמירה וגם ככלב רועים.
בשנות ה-70 כמעט ונעלמו הכלבים ורק לאחר מאמץ רב שהשקיעו אוהבי הגזע, נשאר אתנו הקאנה קורסו אבל הוא קצת שונה מהכלבים של המאה הקודמת.
לארצות הברית הכלב הגיע בראשית שנות ה-90 ובמהירות הפך להיות גזע פופולארי במדינה.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים ענקיים >

כלבים קל לאילוף >

כלבים ידידותים לילדים >

כלבים כלבי שמירה >

קאנה קורסו - נתונים ומאפיינים

כלבים גדולים וחסונים קשה לפספס וכיאה לכלבי מלחמה - הם בעלי גודל מרשים שיכול להרתיע גם גנבים גדולים.
מבנה גופו גדול ושרירי, הרגליים חזקות, הראש מרובע וגדול, והזנב קצר. הפרווה קצרה וזיפית ומגיעה בצבעים שחור לבן ומנומר.
משקל: 36-70 ק"ג
גובה:62-72 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף קאנה קורסו

הגודל המרשים של קאנה קורסו לא מספר על האופי המיוחד שלו, הוא עדין ואינטליגנט ויודע מהר מאוד מה רוצים ממנו. קל ללמד אותו את הפקודות החדשות והוא יהיה החניך המצטיין של תרגילי המשמעת.
לכלבים אלה יש אינטליגנציה גופנית והם יודעים להפעיל את גופם. הם לא שלומיאלים כמו כלבים גדולים אחרים.

כלבים אלה יכולים להיות דומיננטיים ולא כל אחד יכול לעבוד איתם - צריך נוהג אסרטיבי שלא מפחד מהכלב. אסרטיביות איננה קשורה למין או גיל אלא לאופי - נשים רבות שולטות בכלבים הרבה יותר טוב מגברים.

טיפוח כלבים - קאנה קורסו

הפרווה של קאנה קורסו קצרה והברשה פעם בשבוע תספיק. מעבר להברשה, צריך לשמור על פרווה נקייה ואפשר מדי פעם להעביר מטלית לחה.
אם אתם רוצים לשמור על צורתו החיצונית המרשימה של כלבכם, עליכם לשמור על פעילות גופנית קבועה. כלבים שאינם פעילים יהפכו לכלבים שמנים וללא שמחת חיים.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב קאנה קורסו

כלבים אלה בני 2000 שנה ורק הכלבים הטובים ביותר הורבעו, כך שכלבים אלה בריאים - כל עוד שומרים על פעילות גופנית יומיומית ואוכל לכלבים ברמה נאותה.
כלבים אלה סובלים מדיספלסיה של האגן והמפרקים, בעיות עור ומחלות לב.

קאנה קורסו - אוכל, ציוד ומשחקים

קאנה קורסו הוא כלב תובעני הוא דורש לשחק כל יום והוא לא יסכים לשחק אם הבעלים לא משתף אתו פעולה. משחקים עם כלבים אלה יכולים בקלות להגיע לאגרסיביות וכלבים יכולים לשכוח שזה משחק. במצב בו אתם מזהים שהמשחק הפך לאלים אתם יכולים להפסיק ולחזור לתרגילי משמעת שירגיעו את הכלב.

כלבים אלה חזקים וגדולים וצריך ציוד מיוחד בשביל להחזיק אותם, בזמן הקנייה ספרו למוכר בחנות שיש לכם קאנה קורסו והוא כבר יתאים לכם ציוד חזק שמתאים לכלב שלכם.
לקאנה קורסו יש תאבון בריא והוא יאכל את כל מזונות הכלבים שתגישו לו.

ציונים עבור כלב קאנה קורסו

גידול בדירה : 5 - חייב גינה גדולה.
ידידותי לילדים: 9 - עדין עם ילדים.
מתאים לאילוף: 8 - כלב עבודה רב תכליתי.
כלב שמירה: 10 - הגודל המרשים מרתיע זרים.
טיפול וטיפוח: 10 - הברשה פעם בשבוע.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 8.5

 



שאלות ותשובות

שלום רב, אני שוקל האם להחזיק קאנה קורסו ורציתי להתייעץ בנושא. עוד קודם אציין שאני מכיר את סוג הכלב אך חשוב לי לשמוע מומחה בתחום. אפרוט את כלל המשתנים אני גר ביערות הכרמל. בית פרטי אלא שאינו מגודר כלל. מסביב יש בתים עם כלבים וחתולים רבים כאשר רובם משוחררים. מסביב יש פעילות רבה של חזירים נועזים שמגיעים עד פתח הבית ולעיתים גם להקות תנים. לי יש ניסיון רב עם כלבים וכרגע יש ברשותי נקבת סמוייד נועזת ואמיצה במיוחד. רציתי לקבל את חוות דעתכם - האם לגיטימי להחזיק את הכלב בתנאים הללו כאשר הכלב עתיד להיות בחוץ ולא קשור. האם אין סכנה לתקיפת כלבים וחתולים אחרים? האם אין סכנה לתקיפת ילדים שמסתובבים? כמובן שברור לי שלכול כלב מאפיינים שונים וחשוב מאד האילוף ואופן הגידול, אך אני מבקש להתייחס על פי המאפיינים האישיותיים הכלליים והידועים של הגזע. תודה!
י.חזן
התשובה המתבקשת היא לא. לא הייתי ממליץ להביא כלב אר מראש מיועד לגידול בחוץ ועוד בשטח לא מגודר במיוחד כשמדובר בכלב כמו קאנה קורסו. מעבר לסכנה הברורה של עימות עם חזירים או חבורת תנים קיים חשש אמיתי שהכלב יפגע או יתקוף חיית מחמד או אדם שנמצאים בשכנות לך. הסיכוי להתקלות שכזאת הינו גדול בהרבה לעומת הסיכוי שתנים (שהם פחדנים ידועים) ינסו לתקוף וההשלכות החוקיות/משפטיות הן חמורות. כמו כן כאשר כלב שגדל בחוץ באופן חופשי לחלוטין (כמו לדוגמה בקיבוץ) לרוב יהיה לנו קשה לראות ולשים לב לבעיות התנהגות כמו תוקפנות עד שיהיה מאוחר מידי.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

שלום רב , לאחרונה אמצתי קנה קורסו גזעית בת 11 שבועות, כלבה מדהים רגועה , ולא תוקפנית כלפי כלבים אחרים או זרים ! ובנוסף היא דיי ממושמעת . לאחרונה אחרי שהיא אצלי כבר שבועיים , וכול פעם שנייה או שלישית שאני מרים אותה היא גוערת עלי ומתעצבנת ביותר . מה לעשות ????
ע.זיו
לא הבנתי מה הכוונה בכל פעם שניה או שלישית? האם אתה מרים אותה כמה פעמים ברצף? מדוע? אין צורך להרים כלב סתם כך מתוך משחק או כדי ללכת איתו על הידיים - זה מיותר וגורם לבעיות התנהגות. אם ההרמה מתבצעת כדי לתת איזה טיפול או לנקות רגליים למשל, ואז היא מגרגרת אז כדאי להתייעץ עם מאלף שיבוא ויראה את ההתנהגות ויחליט אם מדובר בגרגור משחק או אגרסיביות.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

היי אימצתי קאנה קורסו בן שנתיים וחצי, והוא פחדן יוצא מגדר הרגיל. חשוב לציין שהפחדים לא התחילו אצלי אלא גם המשפחה שמסרה לי אותו אמרה שהוא פחדן, ובאמת כשבאתי לקחת אותו, כבר מרחוק נשמעו הנביחות הרמות אבל כשנכנסתי אני רואה אותו נובח ובורח הצידה, נובח ובורח. (לא בורח בריצה, אלא בכעין צידוד מצחיק כזה). דבר נוסף מצחיק שמתקשר לפחדים (אני מעריך כך לפחות), זה כשהוא נבהל ממשהו - הוא.... משכיב את עצמו לישון!!!!! כאילו אני מלמד אותו לטפס על המלונה (לא גבוהה מידי לו), עוזר לו, הוא מבועת פוחד נורא, בסוף איך שהעליתי אותו והוא יושב, הוא ישר עבר לכריעה/רביצה ומתחיל לנחור!!! במיידי.. אין אפשרות שהוא נרדם מעייפות. זה כאילו הוא אומר לעצמו "תישן זה חלום!! תישן!! אחרי כן זה חזר בעוד מקרים של בעתה. שמעתם פעם על משהו כזה? מה עושים?
י.ר.
יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות במקרה כזה, ואין לי מספיק מידע כדי לדעת את מקור הבעיה ואת סוג החרדות והפחדים שיש לכלב. לא צויין האם הכלב מסורס? האם יש לו פחדים חוץ מהמלונה ואנשים זרים? האם הוא עבר תהליך חשיפה נכון לכלבים? כמה אנרגיה הוא מוציא ביום? האם יש לו בעיות רפואיות? הבעיה הזו מורכבת מדי בשביל לנסות לפתור אותה דרך התכתבות. עלייך לפנות למאלף שיוכל לבוא ולעשות תחקיר מעמיק על הכלב ואז תוכל למצוא פתרון.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

יש לנו קאנה קורסו בן 7 שבועות.האם מספיק שרק אחד מבני הבית ילך איתו לאילוף, אם אני רוצה שישמע גם לי.ברצוני להוסיף שגידלנו פעמיים כלב זאב שהגיע לשיבה טובה.אבל כבר אני מזהה בכלב עקשנות הוא חכם ונשכן, יתכן משחק גורים, אך אני קצת חוששת בגלל גודלו.
מ.טביב
אילוף נכון נעשה בבית הלקוח וכל בני המשפחה לוקחים חלק בתהליך בכדי להבטיח שהכלב יקשיב לכולם . הנשכנות בגיל הזה הנה טבעית לחלוטין וחשובה להבנה חברתית של מה אסור ומה מותר.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

יש לי דילמה קשה ולכן רציתי לשאול שתי שאלות הראשונה המחלות של הקאנה קורסו עד כמה הם נפוצות כמו בעיות לב ודיספלסיה ? שאלה שניה מבחינת הקושי בגידול בין הזן הזה לזן קנריו בבית משותף ואם צריך כוח פיזי בשביל שני הסוגים לי יש כיום כלב רגוע אמסטף לכן אני שואל
א.טמיר
בעיות גנטיות נפוצות לגורים אשר להוריהם יש בעיות גנטיות. לכן חשוב לבדוק עם המגדל את הרקע של ההורים, וכך לוודא שלא יהיו בעיות צפויות מראש. לגביי גידול בבית משותף - במידה והכלבים מסורסים/מעוקרים, מחונכים ומוציאים מספיק אנרגיה כל יום אז אין בעיה. כן, צריך כוח פיזי כאשר מגדלים שני כלבים חזקים כאלה, מאחר וגם הכלב המאולף יכול לפעמים לתת איזה משיכה ברצועה מהתרגשות או רצון לרוץ אחרי חתול.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

שלום יש בבעלותי כלבת קאנה קורסו מדהימה היא בת ארבעה וחצי חודשים וקניתי אותה בגיל ארבעה חודשים ברצוני לשלוח אותה לאילוף,פגש אותי ואת אמא שלי בן אדם ברחוב ואמר שהם מגיעים לגיל שלוש הם תוקפניים ושאם חבר ילחץ את ידי ברחוב היא תתקוף ושכל בנאדם שיתקרב היא תתקוף האם זה נכון ?? תודה יחיאל יעקב בן 14
י.יעקב
קאנה קורסו הינו גזע גדול וחזק שמומלץ וחשוב לאלפו עם דגש על חשיפה נכונה לאנשים וכלבים. בהנחה שתעשה חשיפה נכונה ואילוף נכון אין שום סיבה שהכלבה תהיה תוקפנית.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

האם הקאנה קורסו נולד עם זנב קצוץ או שקוצצים לו והזנב גם קצר או שקוצצים והאם מותר ליקצוץ תודה.
ע.ע
קאנה קורסו (בדיוק כמו 99% מהכלבים) נולד עם זנב ארוך ויפה. בעבר היו קוצצים זנבות לכלבי עבודה, צייד, מלחמה מסיבות בטיחותיות אך מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר. היום אסור על פי חוק לקצוץ זנבות ואוזניים.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

אהלן , אני והבן זוג שלי לקחנו אלינו הביתה גור מקסים של קאנה קורסו אומנם הוא לא גזעי שלם אמא שלו רוטוילרית והאבא קאנה קאנה קורסו , כרגע הוא כבר בן חצי שנה הגודל שלו אומנם מרשים אבל הוא נורא רזה וכמה שאנחנו נותנים לו לאכול הוא לא משמין .. החלפנו לו לפכות 4 סוגים של אוכל בגלל שהוא היה משלשל .. עצרנו על שימורים רגילים לכלבים הוא אוכל 4 קופסאות כאלה ביום חודש ראשון הוא הפסיק לשלשל ועכשיו שוב חזר .. ושוב הוא לא משמין .. השאלה שלי איזה אוכל כן טוב לו לתת בשביל שיפסקו השלשולים .. ואיזו כמות צריך לתת לו בשביל שישמין .. מרגיש כאילו הכלב מורעב כל הזמן מרחרח ומחפש מה לאכול ... אנחנו מיואשים !!!! תודה על העזרה..
מ.ריסקיו
היי , ראשית תתחדשו. לגבי היסטוריית שלשולים די ארוכה יש צורך בבדיקה רפואית מקיפה של ווטרינר ויש לשקול בשל החוסר עלייה במשקל והשלשול המתלווה לכך בדיקות מקיפות (בדיקות צואה ובדיקות דם תחילה). לא הייתי מחכה יותר מדי זמן עם העניין בייחוד בגזע גדול-לגבי האוכל יש מזונות רפואיים המיועדים לשלשולים ובעיות מערכת עיכול אך שוב מומלץ קודם להגיע לבדיקה רפואית. במהלך הבדיקה תקבלו הדרכה מסודרת לגבי מנות האוכל וסוג האוכל.
מרכז וטרינרי רמת השרון וטרינר דורון נרי.

יש לי גור בן 4 חודשים, מעורב לברדור עם משהו, לפי התמונות באינטרנט הוא מאוד דומה לכלב שלי, איך אני יכולה לדעת אם הוא מעורב עם קאנה קורסו? תודה
ח.בכר
קשה לומר באופן מדויק את הגזעים המעורבים. ראשית ווטרינר על סמך הסתכלות יוכל לומר האם קיימת סבירות לכך שאכן יש מאפיינים של הגזע הספציפי. בנוסף במידה ומעוניינים לבדוק זאת בצורה מעמיקה יותר ניתן לבצע בדיקות גנטיות לאבחון הגזעים הקיימים בכלב(בדיקת דם שעלותה מספר מאות של שקלים)
מרכז וטרינרי רמת השרון וטרינר דורון נרי.

שלום. לשכנים שלי יש כלבת קאנה קורסו אשר נמצאת בחלק מהזמן בבית אך גם משוחררת בחוץ. אין בינינו גדר ואני מרגישה שהיא מסוכנת. כבר יצא שהייתי בחוץ עם התינוק והיא מתקרבת ונובחת עליי ונראה שעומדת לתקוף. אני חוששת להיות בחצר ומה שקורה במצבים כאלה הוא שאני נכנסת הביתה. הכלבה היא גורה בוגרתוכאשר דיברתי עם השכן הוא אמר שזה בסדר וכשהואבסביבה הוא קורא לה. ראיתי גם שהיא איימה על ילד ותגובתו היתה שנתן לה בעיטה. האם חששותיי נכונות? האם הכלבה מסוכנת? מה עליי לעשות אם כן?
ש.טאוב
גם אם הכלבה מסוכנת וגם אם לא, אסור לה להסתובב משוחררת בחוץ. מומלץ לפנות למוקד העירוני ולבקש שפקח יגיע לאזור לבדיקת הנושא.
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.