1-700-555-979

no-lazy

לנדסיר - Landseer

כלבים גדולים,ידידותי לילדים,כלבי שמירה,מתאים לגידול בדירה,קל לאילוף
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

לנדסיר

ישנם הרבה כלבי עבודה אבל הכלב הקרוב שנדבר עליו הוא כלב עבודה מיוחד. אחד מתפקידיו היה להיכנס למים קפואים ולהציל דייגים או סתם אנשים שנפלו לנהר. לנדסיר היה מגיע לגדה בריצה מזנק למים מגיע לאובייקט תופס אותו בבגדים ומושך אותו לחוף.

לנדסיר - מקור הגזע והיסטוריה

לנדסיר מגיע במקור מאירופה, אבל במקור הוא שיפור של כלבי ניופאונדלנד. כלבים שאהבו מים והיו בעלי אופי טוב הורבעו וגזע חדש נוצר. כלבים אלה ליוו דייגים, עזרו לסחוב את הרשתות הכבדות ובמקרה שהדייג נפל למים הקפואים - לנדסיר היה נחלץ להציל את הדייג.
לנדסיר קיבל את שמו מצייר אנגלי בשם אדווין לנדסיר שהרבה לצייר כלבי לנדסיר. באחת התמונות המפורסמות אפשר לראות עשרים אנשים אותם הציל הלנדסיר מטביעה.
בתחילת המאה כמעט ונעלמו כלבים אלה, מגדלים מהולנד ניסו לשמור על הגזע ולמרות מאמציהם, במלחמת העולם הראשונה נהרגו כמעט כל הכלבים. רק לאחר מלחמת העולם השנייה מגדלים מגרמניה ומשוויץ החלו במאמצים אחרונים להצלת הגזע ותודות לאותם עקשנים, הגזע ניצל והיום הוא במצב טוב.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים גדולים >

כלבים מתאים לדירה >

כלבים קל לאילוף >

כלבים ידידותים לילדים >

כלבים כלבי שמירה >

לנדסיר - נתונים ומאפיינים

לנדסיר הוא כלב גדול ומאסיבי, מבנה גופו רחב, הראש גדול והזנב ארוך ופרוותי. הפרווה ארוכה וכפולה, צבע הפרווה לבן עם כתמים שחורים.
משקל:50-80 ק"ג
גובה:67-80 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף לנדסיר

לנדסיר כלב נוח שקל לעבוד אתו, למרות הגודל העצום שלו הוא עדין ורגיש. הוא מספיק אינטליגנט להבין מתי משפחתו נמצאת תחת איום. במקרים כאלו הוא יזנק קדימה להציל את המצב.
מצד שני, אם אורחים מגיעים אליכם ואין להם כוונת זדון, הם יקבלו קבלת פנים חמה.
במהלך האילוף אין צורך להשקיע כוח - כלבים אלה רגישים מאוד לגובה הקול בו אנחנו משתמשים. במקרה בו צריך לתקן, הרמת הקול או צליל חזק יגרמו לכלב להפנות את תשומת הלב אליכם.
טיולים עם כלבים גדולים עלולים להיות סיוט, כלב ששוקל 70-80 ק"ג יכול בקלות להוציא את הנוהג שלו לטיול וחמור מזה לגרום לבעלים ליפול. פתרון הבעיה מתחיל כבר עם הגורים במהלך הטיול אסור לכלב לגרום למתח ברצועה. נסו לגרום לכלב שלכם להתקרב אליכם ע"י הצמדת צ'ופר או צעצוע לגוף. במקרה בו הכלב מושך עליכם לתקן ע"י אמירת הפקודה "לאט" ואם אין הקשבה, משיכה קלה ברצועה תעשה את העבודה.

טיפוח כלבים - לנדסיר

לנדסיר בעל פרווה ארוכה וצפופה במיוחד, הפרווה כפולה ונוטה להסתבך אם לא מברישים אותה. חשוב להבריש כלבים אלה שלוש פעמים בשבוע ולאחר שהכלב יוצא מהמים תנו לו להתייבש ואז תברישו אותו.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב לנדסיר

לנדסיר סובל בעיקר מדיספלסיה של האגן והמפרקים וממחלות לב שונות. לכלבים אלה אסור להשמין, אחרת העומס על הרגליים יגרום לפגיעות ולשברים.
לנדסיר איננו מתאים לקיץ הישראלי, לכן חשוב לדאוג להם לפינה מוצלת ולכניסה חופשית לבריכה אם יש לכם אחת כזאת.

לנדסיר - אוכל, ציוד ומשחקים

ים בריכה אגם שלולית וכל מקור מים אחר הם המשחק שכלבי לנדסיר אוהבים הכי הרבה. אתם יכולים לזרוק כדור למים ולתת לכלב שלכם לשחות אליו או לצלול ולהביא לכם לסיבוב נוסף. כלבים אלה נוטים להשמין, צריך להקפיד איתם על שעות האכלה וכמות קבועה של אוכל.

ציונים עבור כלב לנדסיר

גידול בדירה: 8 - עדין בבית.
ידידותי לילדים: 10 - כל עוד לא באים להכות אותו.
מתאים לאילוף: 9 - חכם צייתן ואוהב לעבוד.
כלב שמירה: 10 - מרתיע זרים.
טיפול וטיפוח: 7 - לא דורש הרבה.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 9