1-700-555-979

no-lazy

טוי טרייר רוסי - Russian Toy Terrier

כלבים קטנים,ידידותי לילדים,כלבי אזהרה,מתאים לגידול בדירה
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

טוי טרייר רוסי

אנשי אצולה, מלכים ואנשים עשירים תמיד חיפשו דרך להראות את המעמד שלהם. חלקם הסתובבו עם שעון יקר והנשים עם תכשיטים מיוחדים. כלבים היום וגם בעבר הם סמלי מעמד, לרוב הכלבים האלה קטנים, כך שיכולו להיכנס לתיק ולהסתובב עם בעליהם לכל מקום.

טוי טרייר רוסי - מקור הגזע והיסטוריה

טוי טרייר רוסי מגיע אלינו מרוסיה אבל המקור שלו הוא טוי טרייר אנגלי. האזכור הראשון של הגזע נמצא במוזאון לזואולוגיה של סנט פטרסבורג באחת התצוגות ישנו טוי טרייר רוסי שבעליו היה פטר הגדול.

הגזע הוא שורד אמיתי, הוא כמעט נעלם אחרי המהפכה ברוסיה - הרבה בגלל שהיה כלב שמקושר לאצולה. הגזע שאנחנו מכירים כיום הוצג רק בשנת 1958, המערב גילה את הכלבים רק אחרי 1990 כשאזרחים מרוסיה הורשו לבקר בעולם המערבי.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים קטנים >

כלבים מתאים לדירה >

כלבים כלבי אזהרה >

כלבים ידידותים לילדים >

טוי טרייר רוסי - נתונים ומאפיינים

קיימים שני סוגים של טוי טרייר רוסי האחד בעל פרווה ארוכה והשני בעל פרווה קצרה. מבנה גוף קטן, רגלים ארוכות, זנב ארוך, ולחלק מהכלבים יש עיטור פרווה שיורד מהאוזניים.
משקל: 1.5-3 ק"ג
גובה:20-25 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף טוי טרייר רוסי

טוי טרייר רוסי שייך למשפחת כלבי הלוויה הזעירים, כלבים אלה קשורים מאוד לבעלים שלהם. בזמן האילוף הוא מחכים לצ'ופר אבל יותר מהכול הם מחכים למילה טוב או ליטוף מהבעלים. טוי טרייר רוסי יכול להיות כלב שמירה, למרות שהוא אחד הגזעים הקטנים הוא כלב שמירה לא רע בכלל. השמיעה המצוינת שלו עוזרת לו לגלות זרים ולהתריע בפני הבעלים. האופי הטוב של הכלב עושה אותו מתאים לגידול בבית עם ילדים, טוי טרייר רוסי לא צריך גינה או חצר הוא צריך את הסלון ואת המשפחה שלו.
טבעו של הטרייר הרוסי הוא לצוד, אם יש לכם בבית מכרסמים או חתול מומלץ לעבור עם הכלב אדישות לבעלי חיים ורק לאחר מכן להכניס את הכלב לבית.
החיסרון היחיד של כלבים אלה שהם עלולים להיות קולניים ולהתרגש מכל ציפור רכב או אדם שעובר ברחוב. מניעת הבעיה היא תיקון הכלב, הרחקתו מהגורם המרגש ורק לאחר שהכלב נרגע אפשר לחשוף אותו שוב לגירוי.

טיפוח כלבים - טוי טרייר רוסי

הפרווה הארוכה של טוי טרייר רוסי חייבת הברשה יומית. לסוג השני עם הפרווה הקצרה תפסיק הברשה פעם בשבוע. כלבים אלה לא אוהבים מים ומספיקה העברה של מטלית לחה, רק במקרים של לכלוך רב אפשר להשתמש במים.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב טוי טרייר רוסי

גורים של טוי טרייר רוסי צריכים לפעמים עזרה של ווטרינר בזמן החלפת השיניים, בנוסף סובלים כלבים רבים מבעיות עצמות הרבה בגלל הבנה הקטן של הכלב.
אלרגיות לחיסונים ולסוגי מזון גם נפוצות בגזע זה.

טוי טרייר רוסי - אוכל ציוד ומשחקים

בריאותו הנפשית של הטוי טרייר שלכם קשורה הרבה בכמות המשחקים שלו ביום. כלבים פעילים שמשחקים איתם בכל יום גדלים להיות כלבים טובים ורגועים. לעומת זאת כלבים שחוץ מהטיול לא מקבלים יחס - גדלים להיות כלבים עצובים ולפעמים מתפתחות בעיות התנהגות.
טוי טרייר רוסי עלול להיות רגיש לחלק מסוגי האוכל לכלבים, במידה ולקחתם את הכלב מבית גידול, עדיף לשאול במה הוא מאכיל את הכלבים .

ציונים עבור כלב טוי טרייר רוסי

גידול בדירה: 10 - גם בדירת חדר.
ידידותי לילדים: 10 - סבלני ומלא באנרגיה.
מתאים לאילוף: 7 - אילוף בסיסי ופקודות נוספות.
כלב שמירה: 10 - מתריע על כל זר שמתקרב.
טיפול וטיפוח: 7 - הברשה יומית לפרווה.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 9

 



שאלות ותשובות

שלום רב, יש לי גור בן 3 חודשים מסוג טוי טרייר רוסי (שחור מהסוג ללא שיער)רציתי לדעת באיזה גיל צריכות לעמוד לו האוזניים , ובנוסף האם ידוע על זן זה כרגיש לחיסון מסוים? הוא כעת חולה בשעלת כבר כשבוע ומטופל בכדורים המצב השתפר... הבנתי שלא ניתן לעשות כרגע חיסונים עד שהוא מבריא לחלוטין, הספקתי לעשות לו רק את התילוע ואז נהיה חולה. אשמח לקבל תשובה בהקדם. תודה רבה .
ש.לוי
גזע זה אינו רגיש לחיסון מסוים.חיסונים ניתן לעשות כשהכלב בריא ואינו מקבל טיפול אנטיביוטי.
מרכז וטרינרי רמת השרון וטרינר דורון נרי.