1-700-555-979

no-lazy

איך להפוך לראש הלהקה - מנהיג - חינוך גורים

באילוף כלב, אחד הדברים החשובים הוא ללמד את הכלב שלכם מי המנהיג. כאשר הכלב שלכם יבין שבני המשפחה הם ראש הלהקה ולכן צריך להישמע למה שהם אומרים, תהליך האילוף יהפוך יותר קל. אז איך תבהירו לכלב שלכם מיהו המנהיג?
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

באילוף כלב, אחד הדברים החשובים הוא ללמד את הכלב שלכם מי המנהיג. כאשר הכלב שלכם יבין שבני המשפחה הם ראש הלהקה ולכן צריך להישמע למה שהם אומרים, תהליך האילוף יהפוך יותר קל.

די ללמד את הכלב שלנו מיהו ראש הלהקה, עלינו לבצע מספר פעולות אשר ילמדו אותו שכל בני הבית האנושיים הם המנהיגים ונמצאים בחלק העליון של ההרכיה בלהקה. הסיבה לכך שאנו צריכים להיות המנהיגים ולא הכלב, היא שכלב שאין לו מנהיגים הוא כלב חסר בטחון. וכלב חסר בטחון הוא כלב עם בעיות התנהגות. לעומת זאת, כלב שמרגיש באופן ברור שיש מנהיגים בבית, הופך לרגוע וחסר דאגות, מכיוון שהוא יודע שיש מי שידאג לו למקום בטוח, לאוכל, לחיבה ובטחון (שהריי זה תפקידו של המנהיג בלהקה ע"פ תפיסת הכלב).

אז איך אתם יכולים להפוך למנהיגים עבור כלבכם? יש כמה צעדים:

1. קשר ואמון – הדבר הראשון והכי חשוב הוא הקשר והאמון ביניכם לבין הכלב. ללא קשר חזק ואמון בין הצדדים, הכלב לא יוכל לראות באדם מנהיג. את הקשר ניתן לבנות ע"י הטיפול היומיומי- טיולים, האכלה, טיפוח, ליטופים ומשחק. את האמון בונים ע"י יצירת שגרת יום קבועה לכלב, וע"י פעולה באופן סובלני,אכפתי ואסרטיבי כלפי הכלב.

2. הצבה ואכיפה של גבולות – הכלב, בעיקר בשלב הגורות, אוהב למתוח את הגבולות שמציבים לו ולבחון את בעליו. לכן חשוב שכל בני הבית יהיו מעודכנים ויסכימו על מה מותר ומה אסור בבית, וידאגו לאכוף כאשר הכלב לא מקשיב או מתעלם. לדוגמא: אם נתתם לכלב פקודה שהוא יודע והוא לא מקשיב, אסור להגיד את הפקודה שוב. הדרך הנכונה לפעול היא פשוט לאכוף את הפקודה ולמקם את הכלב פיזית כפי שרצינו. אם הכלב נכנס לחדר שאסור לו להכנס אליו, נגיד פעם אחת "לא" ואם הכלב לא יצא, נוציא אותו פיזית.

3. מנהגים – כדאי להכניס לשגרת היום וההרגלים של הכלב מספר מנהגים קבועים. למשל: לא לעלות על ספות ומיטות בבית, לא להסתובב באיזור בו אנו אוכלים, לא להרשות לכלב לקפוץ עלינו או על אורחים. מנהגים נוספים אתם יכולים להכניס לשגרת היום יום ע"פ מה שנוח לכם. העיקר הוא להיות בטוחים שאתם קובעים, ולא הכלב. גם בנושא זה חשוב לציין שיש למלא את כל השלבים כדי ליצור מנהיגות, לא מספיק למלא חלק.

בעיות ההתנהגות שעלולות להתעורר לכלב שאין לו מנהיגים אנושיים בבית הן: תוקפנות, פחדנות, נבחנות, קפיצה/אוננות על רגלי הבעלים או אורחים, ברחנות, הרס חפצים בבית.

מערכת יחסים טובה ויציבה בין אדם לכלב לא יכולה להתקיים ללא מנהיגות.