1-700-555-979

no-lazy

ברנר זננהונד - Bernese Mountain Dog

כלבים גדולים,ידידותי לילדים
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

ברנר זננהונד

גברים לא תמיד היו בבית - הם יצאו למלחמות או לעבוד בשדות, מי שנשאר בבית היו הנשים והילדים. גנבים ניצלו עובדה זו והיו מגיעים ללא פחד וגונבים רכוש רב. במשך זמן רב הכול התנהל לטובת הגנבים עד שהגיע הברנר זננהונד הוא גדול ועוצמתי ויכול בקלות להכניע גנב או שנים.

בתמורה לאומץ ליבו זכה הכלב לפינה חמה בבית ומטעמים מהמטבח, הכלבים למדו להיות עדינים בבית, למרות הגודל העצום שלהם הם הולכים בבית כמו חתולים.

ברנר זננהונד - מקור הגזע והסטוריה

ברנר זננהונד מגיע משוויץ והוא נקרא גם כלב הרים, אבותיו הם הזאב האירופאי בשילוב הכלאות של גזעים נוספים. ברנר זננהונד הוא כלב חווה – הוא עוזר לחוואי במגוון עבודות, בבוקר הוא רועה את הצאן או הבקר למרחקים ארוכים, מגן עליהם מפני חיות רעות ומחזיר אותם לחווה בערב.

בנוסף ברנר זננהונד עזר לסחוב עגלות, לשמור בלילה על החווה ולהשגיח על הילדים.
במלחמה גם היה פעיל, עצמתו ואומץ ליבו הכניעו חיילים רבים למרות השריון שהיה על גופם.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים גדולים >

כלבים ידידותים לילדים >

ברנר זננהונד - נתונים ומאפיינים

ברנר זננהונד הוא אחד הגזעים הגדולים, פרוותו הארוכה עוזרת לו להראות גדול יותר. ראשו גדול, אוזניו גדולות ועטופות בפרווה מבנה הגוף חזק ואתלטי, הרגלים קצרות והזנב ארוך ופרוותי.
משקל: 40-55 ק"ג
גובה: 58-70 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף ברנר זננהונד

ברנר זננהונד הוא כלב עבודה נוח, הוא קולט מהר פקודות אבל הוא יקשיב רק למי שיהיה סמכותי. סמכותיות איננה נמדדת בגיל או מין ולעיתים הילדים בבית ינהגו את הכלבים יותר טוב מהמבוגרים.

למרות הגודל הענק שלו, הוא עדין ואין לעבוד אתו בנוקשות. עבודה עם הרבה צ'ופרים, עידוד ומגע חשובים מאוד בזמן האילוף. ברנר זננהונד איננו כלב עבודה רגיל, הוא צריך זמן להכיר את הבעלים - מגדלים רבים מספרים שבהתחלה הכלב מסתגר, אבל לאחר כמה ימים הוא נפתח ובגדול. ברנר הוא כלב של מרחבים אבל למרות הכול הוא עדין - בבית הוא יכול לגדול עם חיות משק אחרות כולל חתולים וכלבים אחרים.
הזננהאונד יכול לשמש גם ככלב טיפולי – המזג הנוח שלו מתאים לטיפול גם בכלבים אחרים וגם בילדים עם בעיות שונות.

טיפוח כלבים - ברנר זננהונד

ברנר זננהונד מגיע משוויץ הקרה ומה שמגן עליו היא פרווה ארוכה, הברשה יומית תשמור על הפרווה של הכלב שלכם. פרווה שאיננה עוברת סירוק תסבול מקשרים ולכלוך שיגיע לעור ויגרום לדלקות. הפרווה מושפעת מאוד מהאוכל, אם הפרווה מאבדת ברק או המגע נהיה שונה, שיקלו החלפת סוג האוכל שהברנר שלכם מקבל.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב ברנר זננהונד

הברנר זננהונד סובל מסוגי סרטן שונים, מבעיות בשרירים ובשלד, מדיספלסיה באגן ובמפרקים.

הברנר גם איננו מאריך ימים ותוחלת החיים הממוצעת היא 10 שנים, וזוהי גם אחת הסיבות שהברנר איננו כלב עבודה נפוץ.

ברנר זננהונד - אוכל, ציוד ומשחקים

כל כלב מעדיף משחק אחר, חלק אוהבים מאוד לרדוף אחרי הכדור, אחרים אוהבים ללעוס.
בזמן האילוף צריך לעבוד עם הצעצוע שהכלב הכי אוהב, כלבים יעבדו במרץ רב כאשר הפרס הוא הצעצוע האהוב עליהם.
צ'ופרים הם חלק בלתי נפרד מתהליך האילוף, ישנם עשרות סוגי צ'ופרים, רק אל תשכחו להוריד בכמות האוכל.

ציונים עבור כלב ברנר זננהונד

גידול בדירה: 8 - מומלץ גינה.
ידידותי לילדים: 10 - בייביסיטר על 4.
מתאים לאילוף: 9 - עובד בשביל הבעלים.
כלב שמירה: 8 - רק אם דורשים ממנו.
טיפול וטיפוח: 6 - דורש הברשה וטיפוח.

ציון משוכלל באתר עולם של כלבים: 8

 



שאלות ותשובות

סיפרו לי שיש תיקים מיוחדים לכלבים כדי שיוציאו אנרגיה. איפה אפשר להשיג אותם והאם הם מיועדים לברניזים?
א.גרשוני
ישנן מספר חברות בעולם אשר מייצרות תיקים במיוחד למטרה זאת ראה מאמר בנושא היפראקטיביות. לצערי כרגע אין יבוא של המוצרים לארץ ואין ברירה אלא להזמין מחו"ל.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

האם הברנר יכול לגור בדירה? וכמה פעמים בשבוע צריך לסרק אותו?
ד.דורוחוב
הברניז יכול לגור בדירה בתנאי שמסופק לו לפחות טיול יומי ארוך מאוד! כל יום בנוסף לטיולים קצרים לעשיית צרכים. כמו גזעים נוספים בעלי פרווה ארוכה הברניז זקוק להברשה יומית כדי לשמור על מראה פרווה בריאה ולמניעת קשרים. בעונת הנשירה כמות הפרווה הנושרת גדל באופן משמעותי אך למספר שבועות בלבד.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

זה שוב אני ויש לי שאלה נוספת יש לי דירה קטנה ואני מאוד רוצה ברניז האם הוא יכול לחיות בבית של שלוש וחצי חדרים? ואיך לשכנע את אמא שלי לקנות לי גור אם אני בטוח שאני מספיק אחראי לשינוי כזה? תודה שוב דניאל
ד.דורוחוב
ברניז יכול לגור בבית קטן בתנאי שהוא יוצא כל יום להוצאת אנרגיה בגינות כלבים ובטיולים גדולים הכוללים ריצה אינטנסיבית ומשחק. לגביי שכנוע ההורים, אני לא יכולה לייעץ מאחר והתחום שלי הוא כלבים בלבד )
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.

האם נתן לספר את כלבי הגזע ברנר זננהונד בתקופת הקיץ
ד.שקולניק
ניתן אבל לא מומלץ היות והפרווה משמששת כמבודד גם נגד החום ובעיקר השמש. בעלי ברניז רבים מספרים את החזה והבטן של הכלב כדי לעזור לו להתקרר ממגע ישר של רצפות ומדרכות מוצלות.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

שלום, מבקשת לשתף בסיפור ולהתייעץ אנו משפחה עם 3 ילדים (9,5,2)עברנו לגור בבית במושב ובתנו מאד פוחדת להישאר לבד בבית הפרטי כשחוזרת מבית הספר. יש הרבה בנייה בסביבתנו והרבה תנועה של פועלים. כבר שנתיים אנו מגדלים באהבה גדולה יורקשייר זעיר (1.5 קג) בן 4+ עדין נפש ורגוע מאד (באמת זכינו! הוא היה זכר בבית גידול פרטי שחי בלהקה של 8 כלבים). הבאנו אותו בהמשך לאירוע טרגי שחווינו עם היורקי הקודם שהיה לנו, שהותקף למוות ע"י רועה גרמני למולנו ולמול הילדים (שפשוט הרג אותו בשנייה בטלטול ולא יכולנו להציל אותו). כולנו היינו והאמת עדיין בטראומה מהאירוע ולקח לנו הרבה זמן להתאושש כל אחד בדרכו. על היורקי הנוכחי אנו מגוננים בחרדה אמיתית ולצערי גם לא מוציאים מהבית/גינה מהפחד כי במושב אצלנו כל הכלבים משוחררים חופשי. הקלות הבלתי נסבלת של האובדן הקשה והפתאומי וחוסר האונים שלנו למול האירוע הכניסה אותנו למצב חרדתי. בקיצור, אחרי ההקדמה הארוכה.. אנחנו מתים על כלבים ואני לא רוצה שהילדים יגדלו בפחד מכלבים גדולים. חשבנו לצרף למשפחה כלב גדול מימדים כמו ברניז. מגזע שבטוח בעצמו ושמסתדר ממש טוב עם ילדים ועדיין כזה שיהיה עדין ורגוע ויסתדר עם היורקי שלנו, שכאמור הוא שלו ונוח באופיו ומסתדר עם כל כלב וכלבה שפוגש או שמגיע אלינו הבייתה). יהיה לנו קשה עם כלב אנרגטי מאד שצריך הרבה תנועה וטיולים מרובים. כך אולי נוכל לשקם את הפחד של הילדים מכלבים גדולים וגם לתת לבת ביטחון בבית. מה דעתך?.. על איזה גזע היית ממליץ והאם כדאי זכר או נקבה המון תודות גלי
ג.פ
אין אפשרות לענות על שאלה כזאת בצורה מקצועית ללא הבנה מעמיקה של הבעיה, הצרכים והבעיות. מומלץ ליצור קשר ישיר עם מאלף מאזורכם.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

האם לכלב יש נשירת שיער גבוהה יחסית לכלבים אחרים?
ל.הילל
כן!
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

הכלב שלי בקיץ בן שש. הוא אצלי מאז שהוא גור. לפני כחודש התחיל להרטיב בלילה. בבוקר קם ויש קצת שטן על המיטה בו יושן. מעולם לא קרה קודם. מה יכול להיות הסיבות לכך?
ס.רותם
יתכן והתפתחה מחלה הגורמת לקושי בשליטה על השתן,בין אם זה חולשת סוגר השופכה או מחלה הגורמת ליצור שתן מוגבר, נדרשת בדיקה אצל הוטרינר
מרכז וטרינרי רמת השרון וטרינר דורון נרי.