1-700-555-979

no-lazy

בורוזוי - Borzoi Hound

כלבים ענקיים,מתאים לגידול בדירה
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

בורוזוי

כלבי ציד היו תמיד "סחורה חמה", כלבים טובים היו יכולים להכניס לבעליהם המון כסף. מחיר הכלבים נקבע בעיקר על פי יכולותיו של כלב, חוש הריח שלו, מהירות ונתונים נוספים. כלום לא משתווה למחירו של בורוזוי - כלב אחד היה מוחלף בין האצולה הרוסית בכסף רב ואם היה הבורוזוי כלב טוב, ערכו היה מגיע לקרקעות ולעיתים כפרים שלמים.
כלבים אלה נדירים ולרוב תמצאו אותם ברוסיה, גם בישראל אפשר למצוא כלבי בורוזוי שהגיעו בעלייה של יוצאי ברית המועצות.

בורוזוי - מקור הגזע והסטוריה

בורוזוי או "בור" כמו שרבים נוטים לקרוא לו, מגיע מרוסיה הגדולה ומבלרוס, הוא מלווה ציידים כבר 900 שנה. ברוסיה קראו לו הזאב הרוסי, אבל שמו מגיע מהתיאור של התכונה המרכזית אצלו -מהירות. התרגום מרוסית לשמו הוא מהירות והרוסים קוראים לו הכלב המהיר.

בור הוא כלב ציד טוב הרבה בגלל המהירות שלו הוא שייך לקבוצת כלבי הרוח, לכלבים אלה מבנה מיוחד בשביל להגיע למהירויות גבוהות.

כלבי הבור הם כלבי הבאה - הכוונה לכלבים שמביאים את הטרף לציידים הם לא נושכים את הטרף אלה מחזיקים בעדינות ולרוב הטרף עדין בחיים שהוא מגיע אל הצייד.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים ענקיים >

כלבים מתאים לדירה >

בורוזוי - נתונים ומאפיינים

לכלבי רוח מבנה מיוחד העוזר להם להגיע למהירות גבוהה, הרגלים ארוכות וחזקות, מבנה הגוף צר וארוך. הפרווה ארוכה וגלית ובעלת מגע משי שמגיעה בצבעים חום ולבן.
משקל: 27-45 ק"ג
גובה: 70-80 ס"מ

אילוף כלבים - אילוף בורוזוי

הבורוזוי איננו כלב למתחילים, קשה מאוד לעבוד אתו וצריך המון סבלנות. תיקון חזק או צעקה עלולה לגרום לבור שלכם לברוח ולהסתגר. בור איננו כלב שמירה - הוא איננו טריטוריאלי, הוא נובח לעיתים רחוקות ולרוב תמצאו אותו "מרוח" על הספה בסלון.
בורוזוי בוגר לא יסתדר עם ילדים הוא פחדן וחששן, הפתרון היחיד הוא להביא גור, להרגיל אותו לילדים ולהסביר לילדים להיות עדינים אתו.

טיפוח כלבים - בורוזוי

לבור פרווה ארוכה יפה ונעימה למגע, על מנת לשמור על מצב תקין של הפרווה דאגו להבריש אותה כמה פעמים בשבוע. פעם בכמה חודשים מומלץ לקחת את הבור למספרת כלבים לטיפול מקצועי בפרווה.

בעלי כלבים רבים מקלחים את כלביהם פעם בשבוע, המקלחות המרובות עלולות לפגוע בעורו של הכלב. מספיקה מקלחת אחת בחודשיים או במצבים בהם הכלב חזר מלוכלך מאוד מטיול.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב בורוזוי

דיספלסיה של האגן והמפרקים הן הבעיות המרכזיות שמהן סובל הבור. מחלות פחות נפוצות הן ניוון הרשתית ומומים מולדים בלב.
בעיה נוספת ממנה סובל הבור היא סיבוב הקיבה, בגלל מיקומה של הקיבה לאחר האוכל היא עלולה להסתובב וכתוצאה מזה הדם נעצר וללא טיפול חירום הכלב עלול למות.
בעיה זו ניתן למנוע – יש להאכיל רק לאחר מנוחה ולא להשתולל אתו לאחר האוכל. את כלי האוכל להניח על הקרקע כך שהכלב יתכופף בשביל לאכול.

בורוזוי - אוכל, ציוד ומשחקים

הבור רגיל לצוד עם כמה כלבים אחרים והמשחק הטוב עבורו הוא משחק עם כלבים נוספים. רעיון נחמד הוא אם יש לכם את האפשרות לקבוע עם כמה חברים בפארק לתת לכלבים לרוץ ביחד או לרדוף אחרי כדור.

בורוזוי עלול לפתח בעיות בקיבה, לכן צריך לבדוק האם האוכל שקניתם מתאים לו. במצב בו הכלב לא מעכל טוב את המזון שאתם נותנים לו, פנו לווטרינר להמשך טיפול והתאמת אוכל.

ציונים עבור כלב בורוזוי

גידול בדירה: 10 - מתאים לבית ובמיוחד לסלון.
ידידותי לילדים: 3 - מפוחד וחששן.
מתאים לאילוף: 5 - רק למנוסים.
כלב שמירה: 1 - לא מעניין אותו.
טיפול וטיפוח: 5 - דורש טיפוח.

ציון משוכלל באתר עולם של כלבים: 5