1-700-555-979

no-lazy

סטר אירי - Irish Setter

כלבים גדולים,ידידותי לילדים,כלבי אזהרה,מתאים לגידול בדירה,קל לאילוף
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

סטר אירי

בימים עברו, ציידים היו משתמשים בכלבים להבאת הציד לאחר שנורה. הסטר האירי רץ לחיה הפגועה מיד לאחר שמע יריית הצייד ומתיישב לידו "וקורא" לצייד להגיע אליו. הסטר האירי כבש את לב הציידים לא רק בגלל יכולות הציד המעולות שלו, אלא בגלל יופיו המרשים, הפרווה הארוכה והמראה האצילי שכבשו את לב הציידים.

סטר אירי - מקור הגזע והיסטוריה

אבותיו של סטר אירי כמו הסטר האנגלי מגיע מהפוינטר. הסטר הוא כלב ציד מצוין. בשונה מכלבי הרטריבר המביאים את הציד אל בעליהם וגם בשונה מהפוינטר המסמן את איזור הטרף. הסטר האירי יושב ליד הטרף ומחכה לבעליו. הסטר לא ינסה לטעום מהטרף או לשחק איתו הוא מחכה בסבלנות עד שהבעלים יגיע, יעודד וישחרר אותו. הסטר בעל חוש ריח מפותח מאוד, בעזרתו הוא מגיע אל הטרף שנמצא לעיתים רחוק מאוד מהצייד.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים גדולים >

כלבים מתאים לדירה >

כלבים כלבי אזהרה >

כלבים קל לאילוף >

כלבים ידידותים לילדים >

נתונים ומאפיינים לסטר אירי

סטר אירי הוא כלב מרשים, פרוותו ארוכה וחלקה כמו משי.
צבע הפרווה חום אדמוני, אף ארוך, אוזניים גדולות ופרוותיות וזנב גדול.
גובה:54-62 ס"מ
משקל:18-22 ק"ג.

אילוף סטר אירי

הסטר הוא כלב שכיף לאלף והוא יכול לשמש אתכם גם אם זו הפעם הראשונה שאתם מאלפים. הסטר לומד מהר פקודות חדשות ואפשר ללמד אותו בקלות לחפש חפצים בבית. חוש הריח המפותח של כלבים אלו עוזר למשטרות רבות בעולם לחפש סמים ואמצעי חבלה. חיסרון שיש לסטר הוא האופי הילדותי והקופצני שלו. לכן לפני אימון, תנו לסטר שלכם לשחרר לחץ, תנו לו להשתולל בגינה כך שבזמן האימון הסטר יהיה עם הרבה פחות מרץ. אם מגדלים את הסטר בבית מומלץ מאוד לתת לו לרוץ כמה דקות כל יום, אחרת את המרץ הסטר יפרוק על הווילון או על העציצים בבית. הסטר הוא כלב חברותי הוא יכול לעבוד עם עוד כלב לאחר היכרות קצרה. הבעיה המרכזית באילוף סטר אירי היא שמירה על הריכוז בעבודה. הסטר סקרן מטבעו ולכן כל רעש ריח חזק או כל הסחה אפשרית, יגרמו לסטר להפסיק לעבוד ולראות מה קורה סביבו. עליכם לשמור כל הזמן על הריכוז של הסטר ואם לשנייה הוא מסובב את הראש גרמו לו לחזור לעבוד ע"י עידוד.

טיפוח סטר אירי

הסטר הוא כלב עם פרווה מדהימה. בשביל לשמור על הפרווה במצב חלק ונעים, עליכם להבריש אותה כמה פעמים בשבוע ל- 10 דקות עם מברשת לפרווה ארוכה. אפשר ללטף עם היד אזור אחר של הכלב כאשר מברישים. פעם בשבוע יש לקחת צמר גפן ולנקות בעדינות את אוזניו של הסטר, ללא הניקיון הסטר עלול לחלות בדלקות אוזניים.

סטר אירי - מחלות נפוצות וטיפול

הסטר סובל מדלקות אוזניים רבות. אוזניו הגדולות מלאות פרווה והבעיות והדלקות מתחילות כאשר הלכלוך בפרווה עלול להגיע לאוזניים. בנוסף סובל הסטר מבעיות אגן גנטיות, מחלה זו ידועה אצל גזעים רבים והיא פורצת בזקנה.

סטר אירי - אוכל ציוד ומשחקים

הסטר אוכל את רוב מזונות הכלבים, כאשר מתעוררת בעיה יש לפנות לווטרינר והוא ימליץ על אוכל.
הסטר אוהב לשחק וחובה לשחק איתו כמה דקות ביום. אפשרות למשחק היא לזרוק כדור לכלבים ולתת לסטר לחפש בעזרת חוש הריח.

ציונים עבור הכלב סטר אירי

גידול בדירה: 7 - מומלץ בבית עם גינה.
ידידותי לילדים: 10 - כלב שאוהב ילדים
מתאים לאילוף: 9 - כלב חכם במיוחד
כלב שמירה: 7 - שומר על בני הבית
טיפול וטיפוח: 8 - סטר לא מצריך עבודה רבה

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 8

 



שאלות ותשובות

שלום, רציתי לדעת איזה דגשים כדאי לשים אם אני רוצה לאלף כלב שיהיה כלב טיפולי? אני יודעת שהוא צריך לעבור חשיפה להרבה דברים בגיל צעיר אבל מה עוד? הבנתי שיש מבחנים שכלב יכול לעבור על מנת לבדוק אם הוא מתאים, או מבחנים לגור- איך לבחור מתוך שגר גורים את הגור המתאים ביותר למטרות טיפול? אודה מראש על תשובתכם!!! ניצן
נ.אביגד
שלום ניצן אם ברצונך כלב טיפולי קודם כל צריך להגדיר את הצורך הטיפולי. יש הבדל בין כלב שמיואד לעבודה עם קשישים לבין כזה שמיועד לעבודה עם ילדים אוטיסטים.(למשל) אחרי שתגדיר את הצורך המדויק מומלץ לברר מה הוא הגזע המתאים ורק אז נכנס לתוקף נושא מבחן הגורים.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.

יש לי כלבת סטר אירי. שמחה כל הזמן. מהתרגשות ושמחה היא קופצת על אנשים. עלי פחות. איך ניתן לאמן אותה שלא תקפוץ על אנשים? תודה. נח
נ.אגם
בעזרת מאלף שיסביר לכלבה שעדיף לקבל את פני האנשים בישיבה רגועה.
רועי כץ - מאלף ומוליך כלבים.